مطالب مرتبط:
خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد
خسارت گسترده سیل به تأسیسات آب در کهگیلویه وبویراحمد/ رفع فوری مشکل در دست اقدام است
خسارت بارش های سیل آسا به بخش های مختلف کهگیلویه و بویراحمد
خسارت سیل به 3000 کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
سیل خسارت گسترده ای به تأسیسات آب وارد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 01:052024-03-25اجتماعي

خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش بیش از 170 میلیمتری باران در نقاط مختلف استان باعث بروز سیل و تخریب بخش زیادی از تأسیسات آب به ویژه در مناطق روستایی شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش بیش از 170 میلیمتری باران در نقاط مختلف استان باعث بروز سیل و تخریب بخش زیادی از تأسیسات آب به ویژه در مناطق روستایی شده است.

امید صالحی در حاشیه بازدید از مخازن آب شهر یاسوج به خبرنگاران افزود: بارش های اخیر که در مرکز استان از 170 میلیمتر فراتر رفته بود موجب بروز سیلاب های متعدد در نقاط مختلف شد و شدت سیلاب ها به گونه ای بود که برخی تأسیسات آب و فاضلاب را با خسارت های جدی و سنگینی روبرو کرد.

وی اظهارکرد: در یاسوج خط انتقال آب به مخزن حوزه کشاورزی که مناطقی از جمله شرف آباد، شهرک امام حسین(ع)، شهرک امام علی (ع)، شرف آباد، شاهدها و.

را آبرسانی می کرد با آسیب جدی روبرو شد، در برخی منابع آب(چشمه محمود آباد و آبشار) شدت بارش ها به نحوی بود که منابع تأمین آب را گل آلود کرد و مجبور شدیم برای سلامت مردم اتصال این منابع به مخزن را محدود کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خط انتقال آب روستاهای بن دره و آدرکان در کهگیلویه نیز با تخریب شدید مو


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - بویراحمد - کهگیلویه - آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - مناطق روستایی
آخرین اخبار سرویس:

خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی در کهگیلویه و بویراحمد

خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی در کهگیلویه و بویراحمد