مطالب مرتبط:
برآورد 1400 میلیارد تومانی خسارات سیل سیستان و بلوچستان
برگزاری اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
نوای «الغوث الغوث» در سیستان و بلوچستان طنین انداز شد
مجوز جذب 144 نیروی انسانی برای دهیاری های سیستان و بلوچستان صادر شد
ارتقاء 55 درصدی ضریب نفوذ بذر اصلاح شده در مزارع سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 18:252024-03-30اقتصادي

برآورد 1400 میلیارد تومانی خسارات سیل سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «نبی الله رشنو» افزود: در بازدید روز های آغازین سال از جنوب استان سیستان و بلوچستان، - مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی از ارسال گزارش برآورد خسارات سیل جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: یک هزار و 400 میلیارد تومان خسارت در این حادثه ارزیابی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، نبی الله رشنو افزود: در بازدید روز های آغازین سال از جنوب استان سیستان و بلوچستان، بیش از 2 هزار و 700 کیلومتر از منطقه سیل زده برای انجام اقدامات حمایتی، برآورد خسارت و برنامه ریزی بازیابی مورد پیمایش قرار گرفت.

وی گفت: حادثه سیل در سیستان و بلوچستان یک تجربه تکرار شده از تخریب طبیعت و محیط توسط عامل انسانی است که در سراسر کشور حادثه شده است.

رشنو در تشریح وقایع سیل جنوب غرب کشور ادامه داد: در مدت پنج روز بازدید از منطقه، سر منشأ سیل در بالادست از جمله سد زیردان که مناطق وسیعی از شهرستان چابهار را تحت پوشش قرار می دهد شناسایی شد.

مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: بخش عمده ای از بندسار ها ویران و هوتک ها با تخریب شده اند، باغات موز با هجوم گل و لای مواجه شده و آسیب فراوانی دیده است.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - وزارت جهاد کشاورزی - بلوچستان - جهاد کشاورزی - سیستان - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

برآورد 1400 میلیارد تومانی خسارات سیل سیستان و بلوچستان

برآورد 1400 میلیارد تومانی خسارات سیل سیستان و بلوچستان