مطالب مرتبط:
صفر شدن ظرفیت پذیرش دانشجو در بیش از هزار کد رشته محل
گردهمایی روز جهانی قدس با حضور مقامات ارشد دولت ایالتی در کراچی پاکستان برگزار شد
توسعه دهنده ارشد جاوا (Java)
توسعه دهنده ارشد پایتون (Senior Python Developer)
برنامه نویس ارشد Front-End
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 15:452024-04-06دانش

پذیرش دانشجو در 8 هزار کد رشته محل ارشد صفر شد


دستیار معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از صفر کردن ظرفیت پذیرش دانشجو در بیش از 1000 کد رشته محل در مقطع کارشناسی در سال جاری خبر داد و گفت: - دستیار معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از صفر کردن ظرفیت پذیرش دانشجو در بیش از 1000 کد رشته محل در مقطع کارشناسی در سال جاری خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در بیش از 8 هزار کد رشته محل کارشناسی ارشد صفر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منیژه بهامیریان با بیان اینکه امسال ظرفیت پذیرش دانشجو در بیش از هزار کد رشته محل در مقطع کارشناسی صفر خواهد شد، گفت: در مقطع کارشناسی به علت اینکه میزان بیکاری نسبت به مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بیشتر است میزان صفر شدن ظرفیت پذیرش دانشجو در کد رشته محل های بدون متقاضی به بیش از هزار عدد خواهد رسید.

دستیار معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در مقطع کارشناسی ارشد هم ظرفیت پذیرش دانشجو بین 200 تا 300 کد رشته محل صفر خواهد شد.

به گفته وی امسال در مقطع دکترا ظرفیت پذیرش دانشجو در 103 کد رشته محل از 7 نفر به 3 نفر کاهش داده شد که این تعداد کد رشته محل شامل 29 عنوان رشته تحصیلی با گرایش های مختلف است.

بهامیریان با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد هم مشابه سایر دانشگاه ها این اقدام در مقطع دکترا انجام خواهد شد، گفت: در دانشگاه آزاد از مجموع 186 کد رشته محل ظر


برچسب ها: ظرفیت پذیرش دانشجو - پذیرش دانشجو - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - کارشناسی - ظرفیت پذیرش - تحقیقات و فناوری - دانشجو
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 8 هزار کد رشته محل ارشد صفر شد

پذیرش دانشجو در 8 هزار کد رشته محل ارشد صفر شد