مطالب مرتبط:
قطع برق و راه ارتباطی روستاها در کهگیلویه و بویراحمد
کدام مناطق لنگرود فردا برق ندارند؟
اعمال 410 میلیارد ریال تخفیف برای مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی سیستان وبلوچستان
دشتروم با 116 میلی متر رکورددار بارندگی در کهگیلویه و بویراحمد شد
236 واحدمسکونی در کهگیلویه و بویراحمد از آب باران تخلیه شد/ امدادرسانی ادامه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 21:502024-03-25ورزشي

قطعی برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی برق در برخی از مناطق این استان در پی بارش شدید باران و طوفان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی برق در برخی از مناطق این استان در پی بارش شدید باران و طوفان خبر داد.

محمد مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: بارش شدید باران و طوفان منجر به سقوط بیش از 20 پایه های بتنی شبکه و روشنایی شهرها و روستاهای استان از جمله گچساران، کهگیلویه، مارگون و بویراحمد شده است.

وی اظهار کرد: البته تیم های ارزیاب در حال بررسی میزان خسارات وارده به شبکه برق استان هستند که احتمالاً پس از بررسی دقیق تعداد پایه های شکسته افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 60 اکیپ در قالب 250 نیرو به همراه ماشین آلات سبک و سنگین و بالابر جهت پایداری شبکه برق استان پای کار هستند.

مرادی تصریح کرد: هم اکنون شبکه برق متوسط استان پایدار است البته قطعی های پراکنده در سطح استان داریم که نیروها در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا برق دهستان دشتروم و بخش سپیدار شهرستان بویراحمد وصل شود و با برقدار شدن این مناطق شبکه متوسط استان پایدار خواهد شد.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - بویراحمد - کهگیلویه - بارش شدید باران - استان کهگیلویه - استان
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد

قطعی برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد