مطالب مرتبط:
احضار سفیر روسیه از سوی لهستان
لهستان سفیر روسیه را احضار کرد |
این کشور اروپایی سفیر روسیه را احضار کرد
تشدید حملات هوایی روسیه به غرب اوکراین/جنگنده های لهستان در آماده باش قرار گرفتند
تشدید حملات هوایی روسیه به غرب اوکراین/جنگنده های لهستان در آماده باش قرار گرفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 07:052024-03-25بين الملل

سفیر روسیه در لهستان احضار شد


آندری سژنا معاون وزیر خارجه لهستان با اشاره به ورود موشک کروز روسیه به حریم هوایی این کشور، گفت: سفیر روسیه را برای توضیح دادن درباره ورود این موشک کروز به حریم هوایی کشورمان احضار خواهیم کرد و اقدام های بعدی ما در این خصوص بستگی به توضیحات ارائه شده توسط سفیر مسکو خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، سژنا با بیان اینکه این موشک کروز به مدت 39 ثانیه بر فراز خاک لهستان در حال حرکت بوده است، اظهار کرد: اگر مدت پرواز این موشک کروز در حریم هوایی لهستان بیش از این به طول می انجامید، آن را سرنگون می کردیم.

از سوی دیگر، پاول ورونسکی سخنگوی وزارت خارجه لهستان نیز یکشنبه در بیانیه ای، گفت: از فدراسیون روسیه می خواهیم به حملات و جنگ خود بر علیه مردم و سرزمین اوکراین پایان داده و بر مشکلات داخلی خود تمرکز کنند.

در همین رابطه، ستاد کل ارتش لهستان هم در بیانیه ای اعلام کرد که حریم هوایی این کشور در ساعت 4 و 23 دقیقه بامداد یکشنبه (به وقت محلی) توسط موشک پرتاب شده از سوی یک هواپیمای روسی نقض شده است.

گفتنی است، فرماندهی عملیات نیروهای مسلح لهستان در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد: ساعت 4 و 23 دقیقه بامداد 24 مارس (پنجم فروردین به وقت محلی) یک موشک کروز حریم هوایی لهستان را نقض کرد.


برچسب ها: حریم هوایی - لهستان - موشک کروز - هوایی - روسیه - سفیر روسیه - سخنگوی وزارت خارجه
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه در لهستان احضار شد

سفیر روسیه در لهستان احضار شد