مطالب مرتبط:
وضعیت مطلوب چمن ورزشگاه دستگردی
ببینید | وضعیت نامناسب برخی راهروهای ورزشگاه آزادی
بازدید داوران از وضعیت چمن و دروازه های سردار آزادگان
گلایه رجبی از وضعیت چمن استادیوم امام خمینی اراک
3 تصادف در جاده های زنجان 6 مصدوم برجای گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 10:502024-04-13ورزشي

چمن ورزشگاه امجدیه زنجان وضعیت خوبی ندارد


رییس هیأت فوتبال زنجان با تاکید بر اینکه زمین چمن ورزشگاه امجدید تاریخ فوتبال زنجان است، گفت: حل مشکلات این زمین به اعتبار مالی نیاز دارد که امیدواریم با همکاری مسؤولان این امر محقق شود.

- ایسنا/زنجان رییس هیأت فوتبال زنجان با تاکید بر اینکه زمین چمن ورزشگاه امجدید تاریخ فوتبال زنجان است، گفت: حل مشکلات این زمین به اعتبار مالی نیاز دارد که امیدواریم با همکاری مسؤولان این امر محقق شود.

نادر بلباسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه اکنون زمین چمن امجدیه برای استفاده زیر کشت چمن رفته است، اظهار کرد: از زمینی که 20 سال پیش احیا شده است و همه بار برگزاری مسابقات استان را بر دوش دارد نمی توان انتظار چندانی داشت، چون با تعمیرات فعلی فقط تلاش می کنیم زمین را سرپا نگه داریم.

وی بیان کرد: برای داشتن زمینی مناسب و در خور شأن فوتبال دوستان زنجانی که خاطرات زیادی از ورزشگاه امجدیه دارند نیاز به اعتبارات زیادی است، البته قول مساعد در این رابطه داده شده و مصوباتی نیز در این زمینه وجود دارد که با سرعت بخشیدن به آن می توان در کمترین زمان شاهد احیای دوباره و رونق این زمین چمن باشیم.

رییس هیأت فوتبال زنجان چمن امجدیه را تاریخ فوتبال زنجان دانست و افزود: این چمن وضعیت خوبی ندارد و باید این نکته را پذیرفت و به این مورد نیز باید تا


برچسب ها: زنجان - زمین - چمن ورزشگاه - فوتبال - ورزشگاه - ورزشگاه امجدیه - تاریخ فوتبال
آخرین اخبار سرویس:

چمن ورزشگاه امجدیه زنجان وضعیت خوبی ندارد

چمن ورزشگاه امجدیه زنجان وضعیت خوبی ندارد