مطالب مرتبط:
معاون رییس جمهور: تاریخ انقضای رژیم جعلی صهیونیستی فرا رسیده است
تاریخ انقضای رژیم جعلی صهیونیستی فرا رسیده است
معاون رییس جمهور: تاریخ انقضای رژیم جعلی فرا رسیده است
کارنامه سیاه جنایت و نسل کشی زنان و کودکان تنها دستاورد رژیم جعلی اسراییل است
واکنش سید محمد خاتمی به حمله ناجوانمردانه به مرکز دیپلماتیک ایران در دمشق: شورای امنیت رژیم صهیونیستی را از تجاوز و نقض مکرر قوانین بین المللی باز دارد/ تأکید بر محفوظ بودن حق ایران برای واکنش به این جنایت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 17:002024-04-04بين الملل

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت های ماه های اخیر به اوج رسیده است


فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد مبارزه با ظلم و بی عدالتی است، گفت: وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت هایی که طی ماه های اخیر درغزه انجام داده به اوج رسانده و خوی وحشی گری و ددمنشانه آنها همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/مازندران فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد مبارزه با ظلم و بی عدالتی است، گفت: وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت هایی که طی ماه های اخیر درغزه انجام داده به اوج رسانده و خوی وحشی گری و ددمنشانه آنها همچنان ادامه دارد.

ذات اله زارعی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: اکنون رژیم غاصب صهیونیستی به مرحله استیصال و درماندگی رسیده و از درون پوسیده است و آخرین دست و پا زدن های خود را برای ادامه حیاتش انجام می دهد.

وی اظهار کرد: زمینه سیاسی و روانی جامعه جهانی برای نابودی رژیم اشغالگر قدس فراهم شده، از این رو حضور در راهپیمایی این روز جهانی و مهم و حساس برای همگان طبق وظیفه و تکلیف شرعی واجب است و به طور یقین همه با وحدت و انسجام بر سر رژیم اسراییل فریاد خواهیم کشید.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: فلسفه روز قدس، دفاع از مظلوم، حمایت و یاری مردم مسلمان فلسطین، اهتمام به امور مسلمین جهان، رسیدگی به مظلومان، دفاع از حریم دینداری، دفاع از انسانیت، اسلام و آزادی انسان ها ا


برچسب ها: صهیونیستی - فرماندار ویژه - مبارزه با ظلم - روز جهانی قدس - شهرستان آمل - رژیم - رژیم غاصب صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت های ماه های اخیر به اوج رسیده است

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت های ماه های اخیر به اوج رسیده است