مطالب مرتبط:
تربیت دینی نسل جدید از کودکی آغاز شود
صاحب کتاب مکیال المکارم چگونه شهید شد؟
رشد 32 درصدی تولید گوشت مرغ در یزد/50 درصد تولید استان مازاد است
کتاب «روندهای جهانی تا سال 2030» منتشر شد
اجر صابران بدون حساب و کتاب عنایت می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:152024-04-08سياسي

کتاب های دینی و مازاد خود را چه کنیم؟


سازمان دارالقرآن الکریم با بهره­ مندی از ظرفیت­ های مردمی و  با توجه به اعلام آمادگی موسسه دارالقرآن اهل بیت (ع) خمینی شهر اصفهان در قالب طرح «نور باران» اقدام به جمع آوری کتاب های دینی مازاد و ترمیم و توزیع آن بین مناطق محروم کرده است.

- سازمان دارالقرآن الکریم با بهره­ مندی از ظرفیت­ های مردمی و  با توجه به اعلام آمادگی موسسه دارالقرآن اهل بیت (ع) خمینی شهر اصفهان در قالب طرح نور باران اقدام به جمع آوری کتاب های دینی مازاد و ترمیم و توزیع آن بین مناطق محروم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفاده از مصاحف شریف در منازل، مساجد و اماکن دینی و عمومی در جامعه اسلامی امری متداول است و قرآن کریم تنها کتابی است که مسلمانان در اماکن گوناگون نسبت به بهره برداری و نگهداری آن کوشا هستند و بالتبع قرائت مستمر و آموزش این کتاب بی­ بدیل الهی به ویژه در مساجد، حسینیه ­ها، مؤسسات قرآنی و … موجب می­شود تا رفته رفته اوراق و ظواهر این مصاحف شریف دچار فرسودگی شود؛ به همین جهت ضرورت دارد نسبت به پیش­بینی و اجرای ساز و کاری برای جمع­آوری قرآن­های مستعمل و خمیر نمودن مصاحف غیرقابل ترمیم، اقدامات لازم صورت گیرد.

در این راستا، سازمان دارالقرآن الکریم با بهره­مندی از ظرفیت­های مردمی و با توجه به اعلام آمادگی موسسه دارالقرآن اهل بیت (علیهم السلام) خ


برچسب ها: سازمان دارالقرآن الکریم - دارالقرآن - سازمان دارالقرآن - قرآن - مناطق محروم - کتاب - شهر اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های دینی و مازاد خود را چه کنیم؟

کتاب های دینی و مازاد خود را چه کنیم؟