مطالب مرتبط:
طوفان رمضانی مردم یمن در حمایت از غزه
راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم
تجمع نمازگزاران زنجانی در حمایت از مردم غزه
فیلم | راهپیمایی نمازگزاران زنجانی در حمایت از مردم مظلوم غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 13:302024-03-23بين الملل

طوفان رمضانی مردم یمن در حمایت از غزه


یمنی ها روز گذشته برای حمایت از مردم نوار غزه که از بیش از پنج ماه گذشته در معرض حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار داشته اند، در میدان السبعین شهر صنعا جمع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مردم یمن امروز جمعه پس از برپایی دومین نماز جمعه ماه رمضان، تظاهراتی را برای حمایت از مردم فلسطین به ویژه ساکنان غزه آغاز کرده و خود را به میدان السبعین شهر صنعاء رساندند.

این تظاهرات با عنوان عملیات ما ادامه دارد حملاتتان را متوقف کنید آغاز شد و تصاویری از مشارکت گسترده یمنی ها در این تظاهرات منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المسیره ، در بیانیه ای که برگزارکنندگان این تظاهرات منتشر کردند، ضمن تقدیر از مقاومت ملت فلسطین وابراز همدردی عمیق با آنها به دلیل جنایات بی سابقه ای که در معرضش قرار دارند، بر اهمیت استمرار فعالیت ها و راهپیمایی های مردمی در حمایت از ملت فلسطین و نبرد مقدسشان علیه رژیم صهیونیستی تاکید شد.

همچنین در این بیانیه بر لزوم تداوم عملیات نظامی یمن در حمایت از عملیات طوفان الاقصی تا زمانی که جنگ متوقف شده و محاصره ملت فلسطین متوقف شود، تاکید شد.

در ادامه این بیانیه نیز ضمن تبریک بابت عملیات ویژه و مستمر رزمندگان محور جهاد و مقاومت و عملیات های قهرمانانه آنها در فلسطین و نوار غزه، از نیروهای مسلح یمن در تشکل های مخت


برچسب ها: تظاهرات - حمایت - مردم - ملت فلسطین - حمایت از مردم فلسطین - فلسطین - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

طوفان رمضانی مردم یمن در حمایت از غزه

طوفان رمضانی مردم یمن در حمایت از غزه