مطالب مرتبط:
لندن خواستار آتش بس فوری در غزه شد
لندن خواستار آتش بس فوری در غزه شد
تداوم مانع تراشی نتانیاهو برای توافق آتش بس
سوناک: در غزه آتش بس فوری برقرار شود
حماس : پاسخ اسراییل به پیشنهاد آتش بس منفی بود / طرح ما شامل توقف درگیری ها، بازگشت آواره ها به خانه هایشان و خروج ارتش اسراییل از نوار غزه بوده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 08:052024-03-21بين الملل

بن سلمان: نیاز به آتش بس در غزه ضروری است/بلینکن: توافق امکان پذیر است


محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در جده با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و درباره نیاز فوری به توقف درگیری ها در غزه گفت وگو کرد.

- بن سلمان: نیاز به آتش بس در غزه ضروری است/بلینکن: توافق امکان پذیر است محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در جده با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و درباره نیاز فوری به توقف درگیری ها در غزه گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی عربستان سعودی (واس)، محمد بن سلمان و بلینکن روز چهارشنبه درباره تحولات در نوار غزه و پیرامون آن، علاوه بر تلاش برای توقف عملیات نظامی گفت وگو کردند.

براساس گزارش خبرگزاری واس، آنها همچنین در مورد وضعیت امنیتی و انسانی در منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

آنتونی بلینکن که در سفری در منطقه به سر می برد، همچنین گفت مذاکرات برای تضمین آتش بس در جنگ غزه که با آزادی اسیران صهیونیست به دست حماس مرتبط است، به توافق نزدیک می شود.

براساس متنی که وزارت امور خارجه آمریکا منتشر کرده، بلینکن در مصاحبه ای در جده گفت: فکر می کنم شکاف ها در حال کاهش است و فکر می کنم توافق بسیار امکان پذیر باشد.

وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با شبکه خبری الحدث عربستان مدعی شد: ما با قطر، مصر و اسراییل بسیار سخت کار کردیم تا یک پیشنهاد قوی روی میز بگذاریم.


برچسب ها: وزیر امور خارجه آمریکا - ولیعهد عربستان سعودی - آنتونی بلینکن - عربستان سعودی - بن سلمان - بلینکن - محمد بن سلمان
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان: نیاز به آتش بس در غزه ضروری است/بلینکن: توافق امکان پذیر است

بن سلمان: نیاز به آتش بس در غزه ضروری است/بلینکن: توافق امکان پذیر است