مطالب مرتبط:
این 8 دانشگاه دولتی بدون آزمون دانشجو می پذیرند/ زمان ثبت نام اعلام شد+جدول
تحلیل ریزش بورس در روز شنبه / بورس دچار اوراکت است؟
تحلیل گر مسائل بین الملل: در منشور سازمان ملل محدودیتی برای «دفاع» وجود ندارد
ببینید | ویدیوی جدید خبرگزاری دانشجو از موشک های سپاه
لیست دانشگاه های مجاز کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 10:152024-04-14سياسي

دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد


محیط دانشگاهی باید شاداب تر و انعطاف پذیرتر باشد؛ آن گونه که رهبری عزیزمان اعلام کردند که دانشجویان باید تحلیل سیاسی داشته باشند و بتوانند در بزنگاه ها، - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: محیط دانشگاهی باید شاداب تر و انعطاف پذیرتر باشد؛ آن گونه که رهبری عزیزمان اعلام کردند که دانشجویان باید تحلیل سیاسی داشته باشند و بتوانند در بزنگاه ها، نسبت به مسائل مهم جامعه واکنش نشان دهند.

    علیرضا کلانترمهرجردی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان اظهار کرد: مطابق سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان شاهد این دیدار با دانشجویان بودیم، در این فرصت و فرصت ها جهت گیری های حرکت دانشجویی و تشکل های دانشجویی در بیانات رهبری انقلاب اسلامی عنوان می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به حضور منتخبی از تشکل های دانشجویی تصریح کرد: دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی در این جلسات به صورت بی پروا و مستقیم موضوعات مختلفی از قبیل مسائل داخلی و بین المللی مطرح می کنند، ایجاد فضای نقد برای دانشجویان، نشان می دهد که رهبر انقلاب برای دانشجویان ارزش فراوانی قائل هستند.


برچسب ها: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی - دانشگاه - جهاد دانشگاهی - دانشجویان - معاون فرهنگی - تشکل های دانشجویی - تحلیل سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد

دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد