مطالب مرتبط:
فیلم| واکنش اژه ای به درخواست پیامکی یک فعال رسانه ای برای ملاقات
درخواست یک دانشجو برای اعزام به فلسطین/ واکنش رهبر انقلاب
درخواست یک دانشجو برای اعزام به فلسطین/ واکنش رهبر انقلاب
واکنش دانشکده الزهرای بوشهر به کلیپ جشن فارغ التحصیلی: پیگیری قضایی می کنیم |دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده؛ قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد
واکنش تند دانشگاه الزهرا بوشهر به جشن فارغ التحصیلی دختران دانشجوی رشته معماری؛ گفته ایم پدرش بیاید / پیگیری قضایی می کنیم! (تصاویر)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 21:402024-04-08اقتصادي

واکنش «هم میهن» به درخواست قضایی «کیهان»


روزنامه کیهان در یادداشتی درباره روزنامه هم میهن نوشت: خط این روزنامه ضد ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه هم میهن در واکنش به موضعگیری روزنامه کیهان درباره این روزنامه نوشت: فقدان صدای رسمی واحد در ایران، زمینه را برای ناکارآمدی سیاست ها فراهم می کند.

در واقع هنگامی که یک گروه بر طبل تنش و جنگ و تقابل با مردم را بنوازند و گروه دیگر، سمفونی صلح و سازش و تفاهم را به صدا درآورند، به احتمال فراوان حکومت و جامعه چوب هر دو سیاست را می خورد بدون اینکه نان هیچ کدام را بخورد.

ماجرای این روز های ایران، چنین است.

از یک سو، قوه قضاییه در یک اقدام درست زندانیان مشهور به محیط زیستی را مشمول عفو کرده و آزاد می کند؛ اقدامی که در ادامه عفو معیاری سال 1401 و در پی اعتراضات پاییز همان سال به درک و فهم متقابل حکومت و مردم کمک می کند و اتفاقاً یکی از مهمترین شیوه ها برای تقویت مواجهه مردم در برابر اقدامات خصمانه اسراییل است.

از سوی دیگر، روزنامه کیهان برای دستگاه قضایی دستورالعمل تعیین می کند که علیه رسانه های غیرهمسو با جریان رسانه های رسمی اقدام نماید تا این کار را به جای مقابله با اسراییل فاکتور نماید! جالب اینکه همزمان، چون نمی توانند قیمت ارز را مهار کنند، به جای پرداختن به راهکار های علمی اقتصادی، راهکار های امنیتی- قضایی را تجویز می ک


برچسب ها: روزنامه - روزنامه هم میهن - روزنامه کیهان - اقدام - کیهان - مردم - میهن
آخرین اخبار سرویس:

واکنش «هم میهن» به درخواست قضایی «کیهان»

واکنش «هم میهن» به درخواست قضایی «کیهان»