مطالب مرتبط:
قیمت روز تخم مرغ بلدرچین اعلام شد
قیمت گوشت چرخ کرده مرغ 91 هزار تومان شد + جدول
قیمت گوشت چرخ کرده مرغ 91 هزار تومان شد + جدول
قیمت گوشت چرخ کرده مرغ + جدول
قیمت گوشت چرخ کرده مرغ 91 هزار تومان شد + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 08:452024-04-12اقتصادي

قیمت جدید مرغ اعلام شد


ا اجرای سیاست اخیر وزارت جهاد مبنی بر افزایش میزان جوجه ریزی، تولید قراردادی با هدف تنظیم بازار و تامین ذخایر استراتژیک از منابع داخل، در صورت صادرات مرغ مازاد، - جی پلاس ، بنابر آمار پتانسیل تولید سالانه 3 میلیون تا 3 میلیون و 200 هزار تن مرغ در کشور وجود دارد که با احتساب مصرف داخل و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید، برای حداقل یک میلیون تن مرغ مازاد باید برنامه ریزی صادراتی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: براساس سیاست اخیر وزارت جهاد جوجه ریزی ماهانه باید در طول سال از 150 میلیون قطعه فراتر رود و از طرفی تولید قراردادی به منظور استفاده از واحدهای راکد باید بکار گرفته شود تا دیگر برای تامین ذخایر استراتژیک نیازی به واردات مرغ نداشته باشیم.

چندی پیش مجتبی نوروزی رییس سازمان دامپزشکی گفته بود که اولویت دولت سیزدهم تامین مرغ کامل با قیمت مناسب برای تنظیم بازار داخل است تا یارانه پرداختی به دست مصرف کنندگان برسد.

با توجه به آنکه تولید مرغ با ظرفیت کامل تنها گزینه فراوانی محصول و اقتصادی شدن صنعت از راه ورود به بازارهای صادراتی است، لذا در اسفندماه بعداز گذشت سال ها در اسفندماه هزارتن مرغ به عراق صادر شد و طبق اذعان رییس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون، صادرکنندگان پیگیر دریافت مجوزهای لازم برای صادرات مستمر مرغ به بازارهای


برچسب ها: ذخایر استراتژیک - میلیون - تنظیم بازار - تولید - استراتژیک - جوجه ریزی - مرغ مازاد
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید مرغ اعلام شد

قیمت جدید مرغ اعلام شد