مطالب مرتبط:
آسیب شناسی نظریات ماهیت پول در اقتصاد اسلامی و اقتصاد غرب
آغاز جلسه علنی مجلس/لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان در دستور کار نمایندگان
طرح ضربتی شهرداری تهران برای جمع آوری کلونی های آسیب پذیر
جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد/لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان در دستورکار
20 برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی بازماندگی از تحصیل طراحی شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 17:452024-04-08اقتصادي

تشکیل کارگروهی در سازمان بازرسی برای آسیب شناسی سیاست های بانکی


رییس سازمان بازرسی کل کشور در نشست تخصصی با مدیران عامل بانک ها هفت نکته راهبردی برای تحقق شعار سال 1403 که باید از سوی بانک ها مورد توجه قرار گیرد را تشریح کرد.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور در نشست تخصصی با مدیران عامل بانک ها هفت نکته راهبردی برای تحقق شعار سال 1403 که باید از سوی بانک ها مورد توجه قرار گیرد را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان در نشست تخصصی با مدیران عامل بانک های دولتی و غیردولتی که روز گذشته 19 خرداد ماه در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، با اشاره به توجه ویژه رهبر انقلاب به موضوعات اقتصادی در نامگذاری شعار سال در 15 سال اخیر، بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم نقشه راه مشخص شده و همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام با اعمال فشار و تنگناهای اقتصادی قصد ایجاد نارضایتی در بین مردم را دارند، تلاش برای تحقق شعار سال را یک تکلیف قانونی و شرعی بر دوش همه مسئولان دانست.

خداییان از بانک ها به عنوان یکی از ارکان اصلی در تحقق شعار سال یاد کرد و به مدیران عامل بانک ها توصیه کرد با حمایت از طرح ها و برنامه های مرتبط با شعار جهش تولید با مشارکت مردم به گونه ای عمل کنند که در پایان سال و زمان گزارش دهی، نتایج اقدامات و دستاوردها در این رابطه قا


برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور - سازمان بازرسی - رییس سازمان بازرسی کل کشور - تحقق شعار سال - رییس سازمان بازرسی - بانک ها - شعار سال
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروهی در سازمان بازرسی برای آسیب شناسی سیاست های بانکی

تشکیل کارگروهی در سازمان بازرسی برای آسیب شناسی سیاست های بانکی