مطالب مرتبط:
شعار سال 1402 در صنعت خودروسازی محقق شد؟
«بروزرسانی سند تحول قضایی» و «بررسی چگونگی کمک قوه قضاییه به تحقق هرچه بیشتر شعار سال» در دستور کار قوه/ 7 هزار خودرو توقیفی در سال گذشته تعیین تکلیف شدند/ افزایش 77 درصدی پرونده های تعیبن تکلیف شده سازمان اموال تملیکی
نقش شرکت های دانش بنیان در تحقق شعار سال 1403
فعال سازی ظرفیت های معدنی جنوب کرمان به تحقق شعار سال در این منطقه کمک می کند
آغاز به کار آرامستان جدید پایتخت در سال جاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 14:502024-03-24سياسي

شعار سال با بهبود فضای کسب و کار محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، حمیدرضا فولادگر عضو شورای عالی سیاست های اصل 44 قانون اساسی در مصاحبه رادیویی در مورد شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: - عضو شورای عالی سیاست های اصل 44 قانون اساسی گفت: دولت و مجلس موظف هستند با بسترسازی مناسب و بهبود فضای کسب و کار در عین مبارزه با فساد، لوازم کار را جهت مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، حمیدرضا فولادگر عضو شورای عالی سیاست های اصل 44 قانون اساسی در مصاحبه رادیویی در مورد شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: شعار امسال جهش تولید با قید مشارکت مردم است که مقام معظم رهبری به این مساله به عنوان ضعف کشور تاکید داشتند.

حمایت از تولید بهترین راهکار برای کاهش رکود تورم است که باعث اشتغال، توسعه و رشد علم و تولید می شود.

وی افزود: در سال های اخیر رشد تولید افزایش یافت، اما در برخی بخش ها هنوز ضعف داریم که اگر بخواهیم به جهش تولید برسیم و رقابت پذیری داشته باشیم باید از اقتصاد هوشمند بهره ببریم.

فولادگر خاطر نشان کرد: اگر دولت ها می توانستند به تنهایی تولید را جهش دهند در این سال ها به آن دست می یافتند، منابع محدود، هزینه های جاری و عمرانی این امکان را فراهم نمی کند لذا مردم باید با سرمایه گذاری و مدیریت در تولید ورود پیدا کنند.


برچسب ها: اصل 44 قانون اساسی - سیاست های اصل 44 - بهبود فضای کسب و کار - مشارکت مردم - قانون اساسی - تولید - حمیدرضا فولادگر
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال با بهبود فضای کسب و کار محقق می شود

شعار سال با بهبود فضای کسب و کار محقق می شود