مطالب مرتبط:
موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی/ 111 کرسی از 23 استان
بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
کنعانی مقدم: مجلس بعدی فراکسیون اکثریت ندارد/ مجلس جای تک تیراندازی نیست!
700 پرونده مسکن برای هنرمندان استان تهران توسط صندوق اعتباری هنر تشکیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 15:002024-03-26سياسي

شورای وحدت به دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است


دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: شورای وحدت به دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس شورای اسلامی است.

- ایسنا/ایلام دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: شورای وحدت به دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس شورای اسلامی است.

خدابخش داودی نصر با حضور در ایسنا در خصوص انتخابات و نتیجه آن اظهار کرد: به لطف خدا و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان با حضور خوب مردم برگزار شد در حالی که رسانه های دشمن شیطنت می کردند و برخی تریبون های داخلی نیز با آن ها همسو شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حدود 50 درصدی مردم کشور در این انتخابات نوید تشکیل مجلسی قوی را برای قانون گذاری و نظارت، داشت، امنیت انتخابات عالی بود و از طرفی حضور کاندیداها از طیف های مختلف، رقابت خوبی را در کشور ایجاد کرد و تکلیف 245 نفر از منتخبان مردم مشخص شد که نتیجه بسیار خوبی بود.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و دبیرجامعه اسلامی مهندسان استان ادامه داد: ارکان سیاسی در استان ایلام، این بار با رویکردی مناسب و متفاوت از دوره قبل، به انتخابات ورود کردند و شعبه وحدت نیروهای انقلاب استان و هم شعبه ائتلاف نیروهای انقلاب استان سه نفر را در استان به مردم معرفی کردند، نتیجه ان


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای وحدت - انتخابات - نیروهای انقلاب اسلامی - شورای - شورای اسلامی - وحدت
آخرین اخبار سرویس:

شورای وحدت به دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است

شورای وحدت به دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است