مطالب مرتبط:
اسراییل 3 هزار فلسطینی را از غزه ربود
اسراییل بیش از 14 هزار و 500 کودک را در غزه به قتل رسانده است
اسراییل جان بیش از 14 هزار و 500 کودک را در غزه گرفته
رسانه عبری: ایران عدم بازدارندگی آمریکا و اسراییل را فاش کرد
اوضاع غزه، محور دیدار فیدان با معاون وزیر خارجه آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 08:102024-04-17بين الملل

آمریکا: شهادت کودک 6 ساله فلسطینی در غزه توسط اسراییل را بررسی می کنیم


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، این وزارتخانه از اسراییل اطلاعات بیشتری در مورد شهادت کودک 6 ساله فلسطینی در غزه خواهد خواست.

- سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، این وزارتخانه از اسراییل اطلاعات بیشتری در مورد شهادت کودک 6 ساله فلسطینی در غزه خواهد خواست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه واشنگتن پست به توضیحات اولیه رژیم صهیونیستی درباره شهادت این کودک 6 ساله فلسطینی در غزه به نام هند رجب شک کرد، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از رژیم صهیونیستی در این باره می خواهد تا اطلاعات بیشتری ارائه کند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این دختر 6 ساله به همراه خانواده اش که در حمله رژیم صهیونیستی شهید شده بودند، در خودرو گیر افتاده و در تماسی تلفنی از امدادگران خواست تا او را نجات دهند.

خویشاوندان این کودک، 12 روز بعد، پیکر بیجان او را در کنار دیگر اعضای خانواده در خودرویشان در نزدیکی یک آمبولانس و پیکر دو امدادرسان این آمبولانس که می خواستند جان او را نجات دهند، یافتند.

واشنگتن پست روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، تحقیقات مشخص کرد که خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی در منطقه حضور داشتند و این برخلاف ادعای نیروهای نظامی این رژیم بود در تحقیقات اولیه بود که گفته بودند نیروهای آنها اصلا در محدوده تیراندازی این خودرو که کودک در آن


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه آمریکا - رژیم صهیونیستی - سخنگوی وزارت - وزارت امور خارجه - فلسطینی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: شهادت کودک 6 ساله فلسطینی در غزه توسط اسراییل را بررسی می کنیم

آمریکا: شهادت کودک 6 ساله فلسطینی در غزه توسط اسراییل را بررسی می کنیم