مطالب مرتبط:
روسیه:حملات اسراییل به سوریه نقض قوانین بین المللی است
آلمان برای روسیه خط و نشان کشید/ درخواست استفاده از اموال مسکو برای اوکراین
آلمان برای روسیه خط و نشان کشید/ درخواست استفاده از اموال مسکو برای اوکراین
مطهرنیا: تهدید هسته ای روسیه توسط واشنگتن از ناحیه لندن/ مهندسی تنش در دریای سرخ/افزایش هزینه برای پکن در خاورمیانه/تعلل در کمک به اوکراین
نسخه لهستان برای رویارویی با روسیه/ چرا ورشو دست به دامان واشنگتن شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 14:002024-03-22بين الملل

درخواست واشنگتن از کی یف برای توقف حملات علیه پالایشگاه های روسیه


سه منبع آگاه در گفت وگو با روزنامه فایننشال تایمز گفتند ایالات متحده از اوکراین خواسته تا حملات به زیرساخت های انرژی روسیه را متوقف کند و در عین حال هشدار داده است که حملات پهپادی خطر افزایش قیمت جهانی نفت و واکنش های تلافی جویانه را به دنبال خواهد داشت.

- سه منبع آگاه در گفت وگو با روزنامه فایننشال تایمز گفتند ایالات متحده از اوکراین خواسته تا حملات به زیرساخت های انرژی روسیه را متوقف کند و در عین حال هشدار داده است که حملات پهپادی خطر افزایش قیمت جهانی نفت و واکنش های تلافی جویانه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سه منبع آگاه می گویند واشنگتن دائما هشدارهایی را به مقامات ارشد سرویس امنیت اوکراین (SBU) و سرویس اطلاعات نظامی اوکراین (GUR) می دهد.

هر 2 واحد اطلاعاتی اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی اوکراین در فوریه 2022، برنامه های پهپادی خود را برای هدف گیری روسیه در زمین، دریا و هوا گسترش داده اند.

یکی از این منابع آگاه به روزنامه فایننشال تایمز می گوید کاخ سفید به طور فزاینده ای از حملات بی پروایانه پهپادی اوکراین به پالایشگاه ها، پایانه ها، انبارها و تاسیسات ذخیره سازی نفت در غرب روسیه که به ظرفیت تولید نفت این کشور آسیب زده، ناامید و درمانده شده است.


برچسب ها: اوکراین - روزنامه فایننشال تایمز - افزایش قیمت جهانی نفت - فایننشال تایمز - قیمت جهانی نفت - حملات - حملات پهپادی
آخرین اخبار سرویس:

درخواست واشنگتن از کی یف برای توقف حملات علیه پالایشگاه های روسیه

درخواست واشنگتن از کی یف برای توقف حملات علیه پالایشگاه های روسیه