مطالب مرتبط:
کمک به تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی باکیفیت
حمایت مالی از تولیدکنندگان خرد به جای صنایع سنگین شعار سال را محقق می کند
اعلام آخرین مهلت حمایت از طرح های فناورانه حوزه توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید
سه هزار و 400 قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در بابل کشف شد
درخشش نانولوله های کربنی برای ساخت تجهیزات پیشرفته استفاده می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 15:252024-03-31اقتصادي

حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در سال جدید


معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه کمک به تولید محصولات باکیفیت در کشور جزو برنامه های هدف گذاری شده در سال 1403 است، گفت: - معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه کمک به تولید محصولات باکیفیت در کشور جزو برنامه های هدف گذاری شده در سال 1403 است، گفت: امیدواریم با کمک تولیدکنندگان و هسته های فناور بتوانیم ضمن تحقق شعار سال، در کنار تولیداتی که در سال 1402 داشتیم، شاهد افزایش عمق تولید باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحیدر محمدی درباره برنامه های سازمان غذا و دارو اظهار کرد: در حوزه تجهیزات پزشکی مصرفی و سرمایه ای برنامه های بسیار خوبی را در سال 1403 داریم.

در گام اول از متخصصین و افراد صاحب نظر استفاده و در بدنه کارشناسی اداره کل تجهیزات در حوزه های مختلف از جمله ارتوپدی، قلب، چشم و موارد دیگر از صاحب نظران در کمیته ها دعوت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی دیگر در حوزه تجهیزات پزشکی تقویت زیرساخت های مربوط به تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی است.

معاون وزیر بهداشت یاداور شد: در سال گذشته تولیدات خوبی را به خصوص در حوزه شرکت های دانش بنیان داشتیم که امیدواریم این تولیدات در سال 1403 رشد قابل توجهی داشته باشد.


برچسب ها: سازمان غذا و دارو - رییس سازمان غذا و دارو - معاون وزیر بهداشت - تولید - غذا و دارو - تجهیزات پزشکی - تولیدکنندگان
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در سال جدید

حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در سال جدید