مطالب مرتبط:
امنیت اتفاقی نیست و به سادگی رقم نمی خورد
پژوهشگاه علوم و فنون برای توسعه صنعت هسته ای کشور چه کرده است؟
10 کشور امن 2024 کدامند؟ توزیع عادلانه ثروت، اقتصاد قوی، و سیستم های دولتی با نرخ فساد کم در امنیت کشورها موثر هستند (فیلم)
10 کشور امن 2024 کدامند؟ توزیع عادلانه ثروت، اقتصاد قوی و سیستم های دولتی با فساد کم در امنیت کشورها موثر هستند (فیلم)
تکلیف معاونت علمی برای توسعه میکروالکترونیک در کشور/شرط حمایت از فناوری های گلوگاهی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 15:352024-03-23ورزشي

پیشرفت و توسعه کشور در سایه امنیت رقم می خورد


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت، اقتصاد و آبادانی کشور در سایه امنیت رقم می خورد، گفت: آرامش و آسایش شهروندان با امنیت معنا پیدا می کند.

- ایسنا/همدان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت، اقتصاد و آبادانی کشور در سایه امنیت رقم می خورد، گفت: آرامش و آسایش شهروندان با امنیت معنا پیدا می کند.

کیومرث هاشمی در دیدار با خانواده معظم شهید علی نظری، ضمن قدردانی از خانواده های شهدای والامقام این اسوه های صبر و استقامت و بردباری، اظهار کرد: امنیت در مواقعی ضروری تر از معاش محسوب می شود و امثال شهید نظری در دفاع از نظام، کشور و آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی با اهدای خون پاک خود واژه عشق به ولایت و مردم را در ایجاد امنیت معنا کردند.

وی شهید نظری را نمونه بارزی از یک جوان ورزشکار انقلابی دانست که جان خود را در راه عزت و امنیت ملت فدا کرده است و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره شهدای استان همدان و نام بردن از شهید علی نظری، گفت: وظیفه همه ما این است که یاد شهدا را زنده نگه داریم و خدمت صادقانه به مردم و جوانان را سرلوحه همه امور قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش ملایر، شهید مدافع امنیت سرگرد علی نظری از قهرمانان شایسته کاراته استان همدان و شهرستان ملایر به شمار می آید که د


برچسب ها: امنیت - وزیر ورزش و جوانان - ورزش و جوانان - وزیر ورزش - کشور - شهروندان - خانواده معظم شهید
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت و توسعه کشور در سایه امنیت رقم می خورد

پیشرفت و توسعه کشور در سایه امنیت رقم می خورد