مطالب مرتبط:
انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در تبریز، اسکو و آذرشهر الکترونیکی برگزار می شود
انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در تبریز، اسکو و آذرشهر الکترونیکی برگزار می شود
نوروزی، نماینده: امروز با حقوق ما نمایندگان نمی توان حتی نصف یک سکه خرید! دیشب در نشست مشترک مجلس و دولت هیچ صحبتی از وضعیت دلار و سکه و ارز نشد، فقط از هم تعریف کردیم! چهار سال است طرح اصلاح قانون مهریه در نوبت بررسی مجلس شورای اسلامی قرار دارد
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی- 20 فروردین 1403
شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات مجلس فهرست می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 22:352024-04-08سياسي

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز الکترونیکی برگزار می شود


رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 اردیبهشت سال جاری، گفت: این انتخابات در حوزه تبریز، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 اردیبهشت سال جاری، گفت: این انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

تراب محمدی در جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: با تلاش عوامل هیات های اجرایی و نظارت، دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی با سلامت و امنیت کامل برگزار شد و مرحله دوم نیز با همین شرایط برگزار خواهد شد.

وی در خصوص افراد واجد شرایط شرکت در دور دوم انتخابات، گفت: متولدین قبل از 22/02/1385 که اصلا رای نداده اند و افرادی که در مرحله رای داده اند فقط در همان حوزه انتخابیه مجاز به رای دادن خواهند بود.

محمدی افزود: افرادی که در حوزه انتخابیه دیگری رای داده باشند نمی توانند در حوزه های مرحله دوم رای دهند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دوم انتخابات، اسکن اثر انگشت رای دهندگان فعال خواهد شد، گفت: تمام قوانین مرحله اول انتخابات در مرحله دوم نیز به قوت خود باقی است و اجرایی خواهد شد.


برچسب ها: انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - آذربایجان شرقی - شورای اسلامی - انتخابات مجلس - ستاد انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز الکترونیکی برگزار می شود

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز الکترونیکی برگزار می شود