مطالب مرتبط:
عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رییسی هم آمد
توقع معاون رییسی از مجلس دوازدهم: همراهی کنید تا وعده های دولت محقق شود
مراسم ختم زهرا شجاعی با حضور خاتمی (عکس)
فیلم| واکنش دولت رییسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی ها
دولت ابراهیم رییسی رکورددار افزایش قیمت دلار پس از انقلاب + نمودار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 16:202024-03-28سياسي

وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی


در میان چهره های مختلف سیاسی و فرهنگی و فعالان مدنی از زن و مرد که در مراسم ترحیم دکتر زهرا شجاعی معاون امور زنان در دولت اصلاحات شرکت کرده بودند حضور یک نفر جلب توجه می کرد و او عزت الله ضرغامی وزیر کنونی میراث فرهنگی و گردشگری و رییس اسبق صدا و سیما بود.

-    عصر ایران- در میان چهره های مختلف سیاسی و فرهنگی و فعالان مدنی از زن و مرد که در مراسم ترحیم دکتر زهرا شجاعی معاون امور زنان در دولت اصلاحات شرکت کرده بودند حضور یک نفر جلب توجه می کرد و او عزت الله ضرغامی وزیر کنونی میراث فرهنگی و گردشگری و رییس اسبق صدا و سیما بود.

  تا پیش از وقایع سال 88 در مجالس ترحیم مشاهده  چهره های سیاسی با علایق مخالف امری معمول بود چندان که مهدی کروبی در کنار حبیب الله عسگراولادی که هر قدر هم با هم اختلاف یا رقابت داشتند اما به سبب سال های پیش از انقلاب که رفیق یا هم بند بودند آن اختلافات در مرگ و میرها رنگ می باخت.

  بعد از وقایع 88 اما چنان شکاف و نقاری افتاد که دیگر شاهد چنین صحنه هایی نیستم و با ظهور نواصول گرایان در پی سابقه و ریشه هم نمی توان رفت چون اشتراکی و پیشینه ای با هم ندارند.

  حضور ضرغامی از این منظر که او وزیر دولت ابراهیم رییسی است در حالی که  همتای مرحوم خانم زهرا شجاعی در این دولت خانم انسیه خزعلی است که چون قاعدتا در صورت حضور در م


برچسب ها: میراث فرهنگی و گردشگری - مراسم ترحیم - عزت الله ضرغامی - معاون امور زنان - چهره های مختلف - فرهنگی - دولت اصلاحات
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی

وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی