مطالب مرتبط:
هنیه: طوفان الاقصی امیدها را برای آزادسازی قدس زنده کرده است
رهبران مقاومت: طوفان الاقصی امیدها را برای آزادسازی قدس زنده کرده است
دومین همایش «وحدت در سایه قدس» برگزار می شود
روز قدس امسال پرشورتر از هر سال در تمام جهان برگزار خواهد شد
روز قدس امسال پرشورتر از قبل در تمام جهان برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 13:552024-04-04سياسي

وبینار «آزادسازی قدس شریف» برگزار شد


وبینار «آزادسازی قدس شریف» با سخنرانی علیرضا تقوی نیا تحلیلگر و کارشناس مسائل غرب آسیا، به همت جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

- ایسنا/بوشهر وبینار آزادسازی قدس شریف با سخنرانی علیرضا تقوی نیا تحلیلگر و کارشناس مسائل غرب آسیا، به همت جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقوی نیا در این نشست مجازی ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یک تکلیف شرعی و انسانی است.

وی با تاکید بر اینکه اسراییل هیچ مبنای سیاسی و حقوقی ندارد، افزود: یهودیان با جبر و بدون رفراندوم یک رژیم تشکیل داده اند و در تلاش هستند فلسطینی ها را با زور اسلحه از سرزمین خود بیرون کنند، فقط با این استدلال که تورات این سرزمین را به ما وعده داده است و 3000سال پیش پدران ما در اینجا می زیسته اند، این استدلال اسراییل در قرن 21 برای بیرون راندن فلسطینی ها از سرزمین شان است! این تحلیلگر مسائل بین الملل در ادامه با اشاره به شهادت سردار زاهدی از فرماندهان موثر سپاه پاسداران در آموزش و فرماندهی گروه های مقاومت در لبنان تصریح کرد: ایشان بعد از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عالی ترین مقام ایرانی بودند که در منطقه به شهادت رسیدند.


برچسب ها: آزادسازی قدس شریف - جهاددانشگاهی استان بوشهر - آزادسازی قدس - راهپیمایی روز قدس - آزادسازی - جهاددانشگاهی - قدس شریف
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «آزادسازی قدس شریف» برگزار شد

وبینار «آزادسازی قدس شریف» برگزار شد