مطالب مرتبط:
سازمان ملل: اسراییل باید همه موانع را برای کمک به غزه برطرف کند
استقبال ایران از انتخاب شعار بین المللی «آب برای صلح» توسط سازمان ملل/ رژیم صهیونیستی از آب به عنوان سلاح کشتار جمعی استفاده می کند.
محکومیت جنایات اسراییل توسط نمازگزاران زنجانی
رییس سازمان مدیریت بحران: پایان خشکسالی تا دو سال آینده پیش بینی می شود.
نماینده فلسطین در سازمان ملل: پیش نویس قطعنامه آمریکا یکطرفه بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 10:252024-03-23بين الملل

گزارشگر سازمان ملل: جنایات اسراییل ممکن است 50 سال دیوان بین المللی کیفری را مشغول کند


گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین گفت جنایاتی که رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر در نوار غزه مرتکب شده می تواند دیوان بین المللی کیفری را برای پنجاه سال آینده به خود مشغول کند.

- گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین گفت جنایاتی که رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر در نوار غزه مرتکب شده می تواند دیوان بین المللی کیفری را برای پنجاه سال آینده به خود مشغول کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در پلتفرم X که نشان می دهد ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از یک پهپاد مسلح چهار غیرنظامی فلسطینی را در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رساند، نوشت حجم انبوهی از شواهد مربوط به جنایات بین المللی رژیم صهیونیستی در غزه طی شش ماه گذشته ممکن است دیوان بین المللی کیفری را در پنج دهه آینده به ویژه با توجه به روند کنونی محاکمه به خود مشغول سازد.

به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، آفریقای جنوبی در ششم مارس درخواست فوری را به دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ اقدامات احتیاطی بیشتر و اصلاح حکم صادره از دادگاه در 26 ژانویه 2024 و نیز حکم بعدی آن در 16 فوریه، در پرونده تشکیل شده علیه رژیم اسراییل درباره اجرای کنوانسیون پیشگیری و مجازات جنا


برچسب ها: گزارشگر ویژه سازمان ملل - دیوان بین المللی کیفری - رژیم صهیونیستی - دیوان بین المللی - سازمان ملل متحد - بین المللی - سازمان ملل
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگر سازمان ملل: جنایات اسراییل ممکن است 50 سال دیوان بین المللی کیفری را مشغول کند

گزارشگر سازمان ملل: جنایات اسراییل ممکن است 50 سال دیوان بین المللی کیفری را مشغول کند