مطالب مرتبط:
پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درگذشت
حضور حرفه ای ها در سومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی/ اجرا در 2 بخش
تئاتر، همچون هوا برای زندگی لازم است
بازیگران «و تو هم برنگشتی» معرفی شدند/ اولین حضور شمس لنگرودی در تئاتر
محمود عزیزی: تئاتر، همچون هوا برای زندگی لازم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 12:002024-03-26فرهنگي

تئاتر زبانی صلح آمیز است


تئاتر می تواند به یک زبان هنری صلح آمیز تبدیل شود و برداشت های غلطی که ممکن است مردم از فرهنگ دیگری داشته باشند را اصلاح کند.

- ایسنا/زنجان عضو سازمان جهانی مایم گفت: تئاتر می تواند به یک زبان هنری صلح آمیز تبدیل شود و برداشت های غلطی که ممکن است مردم از فرهنگ دیگری داشته باشند را اصلاح کند.

ساسان قجر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به مناسبت روز جهانی تئاتر با بیان اینکه تئاتر زبان صلح است، اظهار کرد: تئاتر به عنوان زبانی صلح آمیز این امکان را ایجاد می کند که مردم از طریق تجربه های هنری و درونی خود، با یکدیگر ارتباط برقرار کرده، با همدلی و همزبانی به هم نزدیک شده و در نهایت با درک بهتر از دیگران، به دینامیک زندگی آرام و صلح آمیز کمک کنند.

وی گفت: با روشی که هر یک از ما دارای برخی محدودیت های زبانی و فرهنگی هستیم، تئاتر این امکان را فراهم می کند که مردم با توجه به موضوعات و شخصیت های مختلف، به فرهنگ و سبک های متنوعی پویایی و روحیه کنشی بدهند.

این فعال هنری با بیان اینکه تئاتر به عنوان یکی از شاخه های مهم هنری، اسطوره ها و فرهنگ های مختلف را به نمایش می گذارد، افزود: با توجه به اینکه تئاتر با به کارگیری برخی از اندیشه ها، مفاهیم و تصاویر اسطوره ای به شیوه ای شگفت انگیز، زندگی افراد را تغییر می دهد و می تواند در به دست آوردن فرهنگ پی


برچسب ها: تئاتر - زبان - فرهنگ - زبانی - مردم - روز جهانی تئاتر - برداشت
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر زبانی صلح آمیز است

تئاتر زبانی صلح آمیز است