مطالب مرتبط:
چرا سریال «هفت سر اژدها» دو شب متوالی پخش نشد؟
چرا سریال «هفت سر اژدها» دو شب متوالی پخش نشد؟
چگونه خلبان خطوط هوایی شویم
انتقال 31 میلیارد مترمکعب گاز از طریق خطوط لوله منطقه هشت عملیات
ایست 6 ماهه پرداخت خطوط اعتباری بانک مرکزی به بانک ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 12:352024-04-09فرهنگي

خطوط قرمزی که «هفت سر اژدها» رد کرد


سریال پرحاشیه ابوالقاسم طالبی تاکنون از خطوط قرمز زیادی عبور کرده که پیش از این برای فیلم ها و سریال های زیادی غیرقابل دسترس می نمود.

حال این پرسش مطرح است که آیا تلویزیون با پخش این سریال تصمیم بر جابه جایی خط های قرمزهای گذشته اش دارد یا «هفت سر اژدها» .

- سریال پرحاشیه ابوالقاسم طالبی تاکنون از خطوط قرمز زیادی عبور کرده که پیش از این برای فیلم ها و سریال های زیادی غیرقابل دسترس می نمود.

حال این پرسش مطرح است که آیا تلویزیون با پخش این سریال تصمیم بر جابه جایی خط های قرمزهای گذشته اش دارد یا هفت سر اژدها یک استثناست و رویه همچنان بر روال سابق است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه تلویزیونی هفت سر اژدها اثر ابوالقاسم طالبی که از ابتدای ماه رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می رود، در هفته های اخیر به واسطه نمایش برخی صحنه های کمتردیده شده، پرسروصدا ظاهر شده و حواشی داشته است.

به نظر می رسد در برخی از این صحنه ها، سازندگان از خطوط قرمزی که معمولا در سریال های سیما به چشم می خورد، عبور کرده و اتفاقاتی را به تصویر کشیده اند که پیش از این به ندرت در تلویزیون دیده شده بود یا هیچ گاه روی آنتن نرفته بود.

هنرپیشه زن بی حجاب یکی از اولین صحنه های پربازدید و جنجالی سریال در شبکه های اجتماعی، صحنه ای از قسمت های نخست اثر است که بنا به برخی شواهد مثل


برچسب ها: ابوالقاسم طالبی - سریال - ابوالقاسم - خطوط قرمز - تلویزیون - قرمز - اژدها
آخرین اخبار سرویس:

خطوط قرمزی که «هفت سر اژدها» رد کرد

خطوط قرمزی که «هفت سر اژدها» رد کرد