مطالب مرتبط:
واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
مشکل بزرگ بانک ها برای خرید استقلال و پرسپولیس
برطبق اعلام ایین نامه سازمان لیگ قانون به نفع استقلال نیست/در صورت هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس
5 نعویض غیرممکن در استقلال/ سایه پرسپولیس اوسمار روی جام قهرمانی/ پیشخوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 16:402024-04-16اقتصادي

واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به انتشار آگهی واگذاری سهام 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان خصوصی سازی، - رییس مرکز پژوهش های مجلس از مکاتبه این مرکز با مسئولان کشور در خصوص واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بانک ها خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به انتشار آگهی واگذاری سهام 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان خصوصی سازی، از مکاتبه این مرکز با مسئولان کشور در این زمینه خبر داد و از صدور مجوز خرید برای شورای پول و اعتبار برای شرکت در این واگذاری، ابراز نگرانی کرد.

وی با اشاره به هشدار های مکرر مقام معظم رهبری درباره بنگاه داری بانک ها گفت: در این نامه اعلام شده است که حضور بانک ها در این مناقصه، مغایر منویات مقام معظم رهبری و در تضاد با مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس بیان کرد: در این مکاتبه تاکید شده است که وظیفه اصلی بانک تأمین مالی تولید در اقتصاد کشور است و درگیر شدن منابع آن در شرکت های غیرمرتبط با موضوع فعالیت بانکداری به ضرر این وظیفه و در نهایت اقتصاد کشور است.


برچسب ها: باشگاه پرسپولیس و استقلال - پرسپولیس و استقلال - رییس مرکز پژوهش های مجلس - مرکز پژوهش های مجلس - باشگاه پرسپولیس - مرکز پژوهش های - واگذاری
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است

واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است