مطالب مرتبط:
اینفوگرافیک/ فرصت طلایی پرسپولیس برای رسیدن به یک قدمی استقلال
ویدیو/ مجازات ترور؛ ایران چگونه به کابوس صهیونیست ها تبدیل شد؟
قایق تندروی کماندوهای نیروی دریایی آمریکا که به زیر دریایی تبدیل می شود+ فیلم
رییس سازمان جهانی بهداشت: بیمارستان الشفای غزه به قبرستان تبدیل شده است
6 هزار کیلومتر شبکه سیم مسی در کردستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 13:052024-04-07سياسي

فرصت طلایی رودخانه گوهررود و زرجوت رشت به تهدید تبدیل شده است


رییس کل دادگستری گیلان عبور دو رودخانه گوهررود و زرجوب در شهر رشت را فرصتی طلایی برای زیبایی شهر، ایجاد مراکز تفریحی در حاشیه رودخانه و جذب توریست دانست و گفت: - ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان عبور دو رودخانه گوهررود و زرجوب در شهر رشت را فرصتی طلایی برای زیبایی شهر، ایجاد مراکز تفریحی در حاشیه رودخانه و جذب توریست دانست و گفت: متاسفانه به دلیل عدم مدیریت صحیح هم اکنون این دو رودخانه به تهدیدی برای استان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز 19 فروردین ماه در دیدار با مدیر کل دیوان محاسبات گیلان، اظهار کرد: دیوان محاسبات از دستگاه های پراهمیت و تاثیر گذار در نظام سلامت اداری کشور است.

وی با تاکید بر امید آفرینی در جامعه، افزود: مسئولان باید در انجام وظایف و تکالیف قانونی خود طوری رفتار کنند که اعتماد و امید مردم به نظام خدشه دار نشود.

رییس شورای قضایی گیلان گفت: اعتمادسازی عمومی به نظام با عمل کردن دقیق به قانون و اجرای مقررات و ضوابط در جامعه به دست می آید.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه پنجره واحد ، سامانه پرقدرتی است که در کل کشور فعال است ولی متاسفانه استان گیلان کمترین بهره را از این سامانه برده، تصریح کرد: استفاده از ابزارهایی مانند پنجره واحد در راستای محافظت از ا


برچسب ها: رودخانه - رییس کل دادگستری گیلان - رییس کل دادگستری - دادگستری گیلان - دیوان محاسبات - حاشیه رودخانه - مراکز تفریحی
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلایی رودخانه گوهررود و زرجوت رشت به تهدید تبدیل شده است

فرصت طلایی رودخانه گوهررود و زرجوت رشت به تهدید تبدیل شده است