مطالب مرتبط:
کنایه نماینده مجلس به رییسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
کنایه سنگین نماینده مجلس به رییسی درباره افزایش قیمت دلار /نمایندگان به دنبال کارهای خودشان هستند و دولت هم خوش به حالش /سایه شان مستندام باشد!
معین الدین سعیدی: کاش رییسی، بلوچ بود / با دلار 67، 68 هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
دیدار رییسی با نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان
رییسی در دیدار نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان: صهیونیست ها و حامیان شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 11:302024-04-17اقتصادي

نماینده مجلس: کاش رییسی، بلوچ بود


شاخص های اقتصادی حرف می زنند و نمی شود منکر شد که نرخ دلار به 70 هزار تومان رسیده است.

افزایش قیمت دلار در قیمت تمام کالاها و خدمات اثر خود را نشان می دهد لذا صرفا با سفیدنمایی و این که بگوییم مشکلی وجود ندارد اتفاقی رخ نمی دهد و صورت مسئله به قوت خود باقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، پس از افزایش قیمت دلار و سکه، نمایندگان مجلس از تریبون های خود چه در صحن علنی و چه در قالب مصاحبه ها با رسانه ها از عملکرد اقتصادی دولت انتقاد کردند.

انتقاداتی که با واکنش تند دولت مواجه شده است.

طی دو روز گذشته، معاون پارلمانی دولت با انتشار اطلاعیه ای، از مواضع اخیر نمایندگان انتقاد کرد و نوشت: طی روزهای گذشته و همزمان با تشدید نوسانات ارزی در بازار که ناشی از افزایش بهای جهانی طلا و تحولات نظامی منطقه بود متأسفانه چند نفر از نمایندگان مجلس، اظهارنظرها و تحلیل های غیرکارشناسی و شتاب زده ای درباره وضعیت اقتصادی و نرخ ارز داشتند که چه بسا برخلاف خواست آنان می توانست بر التهاب بازار ارز بیافزاید.

در همین راستا، معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس، در گفتگو با خبرآنلاین بیان کرد: با وجود این که من منتقد پر و پاقرص دولت قبل بودم، اما هیچ وقت چنین برخوردی و به این شکل با ما نشده بود، برخوردی که در آن به نمایندگان ملت انگ بزنند و


برچسب ها: افزایش قیمت دلار - نمایندگان مجلس - نمایندگان - افزایش قیمت - انتقاد - افزایش - قیمت دلار
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: کاش رییسی، بلوچ بود

نماینده مجلس: کاش رییسی، بلوچ بود