مطالب مرتبط:
نتانیاهو پیشنهاد جدیدی برای آتش بس در نوار غزه اعلام کرده ست؟
پاپ فرانسیس بار دیگر خواستار آتش بس فوری در غزه شد
پاپ بار دیگر خواستار آتش بس فوری در غزه شد
پاپ فرانسیس خواستار آتش بس فوری در غزه شد
ادعای دفتر نتانیاهو درباره پیشنهاد جدید درخصوص توافق آتش بس/ حماس تکذیب کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 19:402024-04-03بين الملل

قطر و اسپانیا خواهان برقراری آتش بس دائمی در غزه شدند


نخست وزیران قطر و اسپانیا بر موضع مشترک خود در حل و فصل عادلانه و جامع مساله فلسطین تاکید کرده و از جامعه جهانی خواستند مسوولیت خود را برعهده گرفته و آتش بس دائمی را در غزه برقرار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در نشست خبری مشترک با پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا گفت در دیدار دوجانبه وضعیت غزه، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و حمله این رژیم به کارکنان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه بررسی شد.

آل ثانی از موضع دولت اسپانیا در مخالفت با جنگ غزه قدردانی کرد و گفت موضع قطر و اسپانیا حل و فصل عادلانه و جامع مساله فلسطین است و از جامعه جهانی خواست مسوولیت خود را برعهده گرفته و آتش بس دائمی را در غزه برقرار کند.

وی با اشاره به احکام دیوان بین المللی دادگستری که از رژیم صهیونیستی خواست اقدامات لازم و مؤثر را برای همکاری با سازمان ملل بدون تأخیر انجام داده و خدمات اولیه و کمک های بشردوستانه را بدون هیچ مانعی در مقیاس بزرگ ارائه دهد، ابراز امیدواری کرد این احکام آغازی برای توقف دائمی جنگ در غزه باشد.

این مقام قطری تصریح کرد میانجیگران جنگ غزه تمامی تلاش خود را برای دستیابی به توافق به کار می برند اما نتیجه در دست طرفین جنگ است و در ادامه گفت هیچ کشوری از عملیات نظامی ا


برچسب ها: اسپانیا - رژیم صهیونیستی - نخست وزیر - دیوان بین المللی دادگستری - محمد بن عبدالرحمن آل ثانی - مساله فلسطین - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

قطر و اسپانیا خواهان برقراری آتش بس دائمی در غزه شدند

قطر و اسپانیا خواهان برقراری آتش بس دائمی در غزه شدند