مطالب مرتبط:
باید در بخش حمل و نقل سرمایه گذاری شود
دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه گذاران حوزه کشاورزی است
سرمایه گذاری 1.5میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می تازد
قیمت گذاری بلیت هواپیما آزاد می شود؟
انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 19:552024-04-16اقتصادي

ایجاد زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی منطقه آزاد دوغارون


با تمهیدات انجام شده در راستای توسعه اقتصادی و بهره برداری بیشتر از مرز دوغارون، فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تایباد گفت: با تمهیدات انجام شده در راستای توسعه اقتصادی و بهره برداری بیشتر از مرز دوغارون، فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی در منطقه آزاد تجاری دوغارون ایجاد می شوند.

مهدی شیردل 28 امروز، فروردین در میزگرد فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد دوغارون که با حضور زعفران کاران تایباد برگزار شد، اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات زراعی و باغی در این منطقه آزاد تجاری و همچنین تجارت در بازار جهانی برای فعالین و متقاضیان ایجاد می شود.

وی افزود: منطقه آزاد تجاری-صنعتی دوغارون در فاز یک به مساحت 245 هکتار مهیا شده و اولویت سرمایه گذاری در این کانون اقتصادی با مشارکت کنندگان بومی است.

شیردل بیان کرد: مرزنشینی، عدم تکیه به تسهیلات دولتی و وجود ارتباطات فرهنگی با افغانستان از مهمترین مزیت های کشاورزان و باغداران بومی این منطقه است.

فرماندار تایباد عنوان کرد: رایزنی های مسئولان محلی خراسان رضوی و هرات که اکنون در دستور کار دو طرف نیز قرار گرفته، می تواند در حوزه تجارت و توسعه روابط اقتصادی ایران و افغانستان کارآ


برچسب ها: فرصت های سرمایه گذاری - سرمایه گذاری - منطقه آزاد - منطقه آزاد تجاری - دوغارون - بخش کشاورزی - صنایع تبدیلی و تکمیلی
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی منطقه آزاد دوغارون

ایجاد زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی منطقه آزاد دوغارون