مطالب مرتبط:
گذشت 42 درصدی شکات یزدی در پرونده های جرائم مالی
88 نفر از زندانیان مالی و جرائم غیرعمد در آذربایجان غربی آزاد شدند
تصاویر/ جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در تکاب
ابهاماتی در پرونده اختلاس 2 میلیون دلاری بندر امام/ احتمال افشای تخلفات مالی دیگری نیز وجود دارد؟
افزایش جرائم رانندگی به نفع مردم یا به ضررشان؟ | خلأ نبود فرهنگ رانندگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 10:352024-04-09سياسي

گذشت 42 درصدی شکات یزدی در پرونده های جرائم مالی


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به گذشت 42 درصدی شکات یزدی در پرونده های جرائم مالی، گفت: خصلت گذشت و جوانمردی مردم یزد قابل تقدیر است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به گذشت 42 درصدی شکات یزدی در پرونده های جرائم مالی، گفت: خصلت گذشت و جوانمردی مردم یزد قابل تقدیر است.

غلامعلی دهشیری با بیان این که علمی نافع تر، جامع تر و کامل تر از علوم اهل بیت (ع) نیست، گفت: اگر علم در مسیر درست حرکت می کرد امروز شاهد تبعیضات و اختلافات طبقاتی در سطح بین المللی نبودیم.

وی افزود: نظام کمونیسم یا لغو مالکیت فردی و نظام سرمایه داری با وضع مالیات های سنگین خواست تعادل جامعه را حفظ کند اما هیچکدام راه حل موثری را برای رفع تبعیض و اختلاف طبقاتی در جامعه ارائه نکردند چون روحیه مادی گرایی در این نظام ها به خوبی مشهود است.

دهشیری تصریح کرد: اما اسلام برای از بین بردن این اختلاف و توزیع ثروت به صورت عادلانه به سمت نظام خاص اقتصاد اسلامی حرکت کرد که تحریم ربا به عنوان یکی از افت های اقتصادی از جمله دستوران این نظام خاص است.

وی با بیان این که اسلام با سرمایه داری مخالف نیست، اظهار کرد: اما تبعیض طبقاتی در اسلام پذیرفته نیست و در همین راستا پرداخت هایی در حقوق اسلامی تحت عنوان زکات، خمس، انفاق و غیره برای هر فرد مسلمان در نظر گرفته شد


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - گذشت - پرونده
آخرین اخبار سرویس:

گذشت 42 درصدی شکات یزدی در پرونده های جرائم مالی

گذشت 42 درصدی شکات یزدی در پرونده های جرائم مالی