مطالب مرتبط:
همکاری بین سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال
پیام تبریک رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت عید فطر
همکاری بین سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال
سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال تفاهم نامه منعقد کردند
انعقاد تفاهم نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 10:202024-04-11اجتماعي

تشدید برخورد یگان حفاظت محیط زیست با متخلفان در بستر سفیدرود


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به ادامه گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در ایام تعطیلات، گفت: هر گونه ساخت و ساز در حاشیه رودخانه سفیدرود و فعالیت غیر مجاز صیادی ممنوع بوده و با متخلفین وفق مقررات برخورد می شود.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به ادامه گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در ایام تعطیلات، گفت: هر گونه ساخت و ساز در حاشیه رودخانه سفیدرود و فعالیت غیر مجاز صیادی ممنوع بوده و با متخلفین وفق مقررات برخورد می شود.

رامین حسین زاده امروز 23 فروردین ماه در حاشیه بازدید از رودخانه سفیدرود با اشاره به تشدید برخورد یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه با متخلفان در بستر رودخانه سفیدرود در فصل زادآوری آبزیان، اظهار کرد: در راستای حفاظت و پیشگیری از هرگونه تعرض به رودخانه حفاظت شده سفیدرود، تمام سازه های غیر مجاز از جمله کومه های صیادی، با حضور یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان جمع آوری شدند.

وی هر گونه ساخت و ساز در حاشیه رودخانه سفیدرود و فعالیت غیر مجاز صیادی بویژه در فصل تخم ریزی ماهیان را ممنوع دانست و افزود: با متخلفین وفق مقررات برخورد می شود.


برچسب ها: حفاظت محیط زیست - یگان حفاظت محیط زیست - رودخانه سفیدرود - محیط زیست - رییس اداره حفاظت محیط زیست - یگان حفاظت - آستانه اشرفیه
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد یگان حفاظت محیط زیست با متخلفان در بستر سفیدرود

تشدید برخورد یگان حفاظت محیط زیست با متخلفان در بستر سفیدرود