مطالب مرتبط:
تعیین تکلیف برجام را در راس امور بگذارید / اگر در یک و نیم سال آینده، تعیین تکلیف نشود، تا مهر 1404، قطعنامه ها علیه تهران احیا خواهند شد / اگر برجام زنده نمی شود، دنبال راه حل خلاقانه بگردید / تفاهم نانوشته اخیر که فقط امکان تامین ارزاق عمومی را می دهد، به ضرر ایران است / توسعه اقتصادی ب
کشف 10 کیلو تریاک در ایست و بازرسی رودبار
766000 مورد بازرسی انجام شده در طرح سلامت نوروزی تاکنون
هشدار تند سازمان بازرسی درباره پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط کنکور سراسری
811 مورد بازرسی از مراکز بهداشتی و غذایی خمین انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 11:352024-03-26حوادث

بازرسی بیش از 7000 مکان عمومی در مه ولات طی یک سال گذشته


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات از بازرسی بیش از 7000 مراکز تهیه، توزیع مواد و غذایی و اماکن عمومی طی یک سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات از بازرسی بیش از 7000 مراکز تهیه، توزیع مواد و غذایی و اماکن عمومی طی یک سال گذشته خبر داد.

جواد جوانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی این بازرسی ها 2 مرکز غیربهداشتی پلمب و 123 مورد واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: طی این مدت 2074 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته یا فاقد مشخصات از واحدهای صنفی جمع آوری و 112 مورد شکایات مردمی با سامانه 190 پیگیری شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات همچنین اظهار کرد: طی یک سال گذشته 539 مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی آب شرب، 14 هزار و 291 مورد کلر سنجی آب شرب و 137 مورد نمونه برداری مواد غذایی و نان توسط کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان انجام شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی یک ساله گذشته 7702 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع مواد و غذایی و اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان مه ولات صورت گرفت.

جوانی با تأکید بر اینکه کارشناسان بهداشت محیط شهرستان با نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای صنفی، خدمتی ارزنده به حفظ سلا


برچسب ها: شبکه بهداشت و درمان - شهرستان مه ولات - بهداشت و درمان - شبکه بهداشت - بهداشت - مه ولات - گذشته
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی بیش از 7000 مکان عمومی در مه ولات طی یک سال گذشته

بازرسی بیش از 7000 مکان عمومی در مه ولات طی یک سال گذشته