مطالب مرتبط:
لاوروف: طرح صلح اوکراین بی نتیجه است
لاوروف: طرح صلح اوکراین بی معنی است
لاوروف: طرح صلح اوکراین بی معنی است
بحث در مورد چشم انداز صلح در اوکراین آغاز شده است
سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 10:352024-03-29بين الملل

لاوروف: طرح صلح اوکراین بی نتیجه است


«سرگیی لاوروف» با بیان اینکه «طرح صلح پیشنهادی اوکراین بی نتیجه است»، تصریح کرد: این طرح بر تصورات غیرقابل قبول از جمله عقب نشینی مسکو از مناطق تصرف شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری رویترز، وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای با روزنامه روسی ایزوستیا که امروز (جمعه) منتشر شد، اظهار داشت: به هر حال ما آماده مذاکره هستیم، اما نه بر اساس طرح صلح ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین.

سرگیی لاوروف افزود که نشست صلح پیشنهادی [از سوی اوکراین] تا زمانی که مبناهای اساسی آن از جمله مشارکت نداشتن روسیه در آن تغییر نکند، موفق نخواهد شد.

وی با طرح این سوال که چگونه سیاستمداری مهم در واشنگتن، بروکسل، لندن، پاریس یا برلین می گوید که هیچ جایگزینی برای طرح [صلح] زلنسکی وجود ندارد؟ ، مفاد این طرح مبنی بر خروج روسیه از سرزمین هایی که تصرف کرده است را غیرقابل قبول خواند.

لاوروف گفت که با مقام ها و دیپلمات های سوییس ملاقات کرده است و به او اطمینان داده اند که نشست صلحی که بِرن پذیرفته میزبان آن باشد، مشارکت روسیه را شامل می شود و بر اساس شرایط واقع بینانه برگزار خواهد شد.

وزیر امور خارجه روسیه افزود که مقام های سوییس به او گفته اند ما درک می کنیم که هیچ چیز بدون حضور شما حل نمی شود و این [عدم حضور روسیه در نشست صلح اوکراین] ناعا


برچسب ها: اوکراین - لاوروف - سرگیی لاوروف - وزیر امور خارجه روسیه - روسی - پیشنهادی - روسیه
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: طرح صلح اوکراین بی نتیجه است

لاوروف: طرح صلح اوکراین بی نتیجه است