مطالب مرتبط:
رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
هشدار نارنجی هواشناسی برای سیستان و بلوچستان
باد و باران به 62 اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
پیش بینی وقوع سیلاب در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان
تامین آب صنایع سیستان و بلوچستان، از محل پساب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 07:352024-04-15پزشكي

افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خوشبختانه امید به زندگی دراستان سیستان و بلوچستان از 58 سال در سال 1357 به 75 سال در حال حاضر رسیده است .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خوشبختانه امید به زندگی دراستان سیستان و بلوچستان از 58 سال در سال 1357 به 75 سال در حال حاضر رسیده است .

دکتر غزنوی در گفت وگو با ایسنا افزود: با استقرار نظام شبکه و اجرای طرح پزشک خانواده و بیمه روستایی تمامی هموطنان عزیز روستایی و عشایری به ازای هر4 هزار نفر یک پزشک با بیتوته و 7 هزار نفر یک ماما جذب شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طی سالهای اخیر و توجهات نظام مقدس جمهوری اسلانی تعداد 276 خانه بهداشت، 41 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و 61 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی راه اندازی شده است.

غزنوی بیان کرد: تقویت نظام شبکه و نظام ارجاع از سطح 1 به سطح 2 و 3 و نسخه نویسی، نسخه پیچی به صورت الکترونیکی و بهبود استاندارد(احداث وتجهیز واحدهای بهداشتی) و جذب نیروی شرکتی مراقب سلامت، کارشناس تغذیه، کارشناس سلامت روان و سایر نیروهای فنی در شهر و حاشیه شهر بر اساس استانداردهای تعریف شده یکی از دستاوردهای نظام سلامت در استان بوده است.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - سیستان و بلوچستان - دانشگاه علوم پزشکی - مرکز خدمات جامع سلامت - امید به زندگی - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان

افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان