مطالب مرتبط:
بیمارستان 400 تختخوابی شهرستان اسلامشهر نیازمند 500 میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح
موافقت اولیه وزارت بهداشت برای ساخت بیمارستان 234 تختخوابی دهدشت
تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند 500میلیارد تومان اعتبار است
90 میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
سورپرایز ویژه مجلس از تامین اعتبار برای همسان سازی حقوق بازنشستگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 10:152024-04-17سياسي

درخواست تامین اعتبار جهت تسریع ساخت بیمارستان هزار تختخوابی


استاندار آذربایجان شرقی در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی تبریز و تجهیز بیمارستان سرطانی از سوی این وزارتخانه شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی تبریز و تجهیز بیمارستان سرطانی از سوی این وزارتخانه شد.

مالک رحمتی در این دیدار با اشاره به تحولات چشمگیر انجام گرفته در عرصه بهداشت و درمان گفت: انقلابی که در حوزه بهداشت و درمان پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است، باید در جامعه به درستی تبیین شود.

وی با تقدیر از فعالان نظام سلامت، خواستار توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان شد و افزود: مشکل عمومی در حوزه بهداشت و درمان بحث معوقات نیروهای پرستاری و کادر بهداشت و درمان است که انتظار می رود با تامین منابع مربوطه شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای ادامه ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی شد و اضافه کرد: آذربایجان شرقی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شمال غرب کشورمان خدمات ارائه می کند و خوشبختانه با ساخت بیمارستان یک هزار


برچسب ها: بیمارستان - استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - ساخت بیمارستان - بهداشت و درمان - تامین اعتبار - بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تامین اعتبار جهت تسریع ساخت بیمارستان هزار تختخوابی

درخواست تامین اعتبار جهت تسریع ساخت بیمارستان هزار تختخوابی