مطالب مرتبط:
حرف های مردی که برای پول پیش خانه آدم کشت!
بازداشت قاچاقچی مسلح که میلیاردر بود / در تهران فاش شد
جزییاتی از بازداشت یک تروریست در ایرانشهر
خواستگار سمج بازداشت شد
آخرین اخبار از بازداشت یک تروریست در ایرانشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 17:052024-04-09حوادث

بازداشت مردی که هم خانه اش را کشت


رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت مردی که پس از قتل هم خانه اش قصد فرار به خارج از کشور را داشت، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامات یکی از بیمارستان های واقع در جنوب تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت بخش اورژانس این بیمارستان خبر دادند که درپی آن کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شده و اقدامات خود برای رسیدگی به این پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شد و با جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

بررسی های اولیه نشان داد که یک مرد جوان، مقتول را با خودروی کوییک به مرکز درمانی رسانده اما پس از اطلاع از مرگ وی سریعاً پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد مرد جوان هنگام فرار از بیمارستان با خودروی کوییک در خیابان تصادف کرده است و به همین دلیل نیز خود را به کلانتری محل معرفی کرده بود.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه این فرد خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت، گفت: این مرد به ماموران گفت که مقتول برادر همسرش بوده و در خانه مجردی با پسر جوانی به ه


برچسب ها: پلیس آگاهی - بیمارستان - رییس پلیس آگاهی پایتخت - پلیس آگاهی تهران بزرگ - علی ولی پور گودرزی - پلیس - فوریت های پلیسی 110
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مردی که هم خانه اش را کشت

بازداشت مردی که هم خانه اش را کشت