مطالب مرتبط:
وزرای اقتصاد و صمت برای بررسی راهکار های تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» به کمیسیون اقتصادی می روند/ بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 در کمیسیون برنامه و بودجه
بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 منتشر شد
تعمیرات اساسی کنورتور شماره 2 ذوب آهن نوید بخش جهش تولید در سال 1403
پیش بینی مالیات بخش مسکن در سال 1403
معرفی بخش های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال 1402 بیمارستان فرهیختگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 11:102024-04-14اقتصادي

6083 شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سهم این اداره کل در اشتغال سال گذشته، 6 هزار و 83 نفر بود که با این میزان اشتغالزایی، سهمیه ما به طور کامل تحقق پیدا کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سهم این اداره کل در اشتغال سال گذشته، 6 هزار و 83 نفر بود که با این میزان اشتغالزایی، سهمیه ما به طور کامل تحقق پیدا کرد.

بختیار خلیقی امروز یکشنبه(26 فروردین) در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: تحقق 100 درصدی میزان سهمیه اشتغال در بخش صمت استان نتیجه تلاش تولیدکنندگان، صنعتگران و بازاریان و همت مدیران و کارشناسان این مجموعه است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال 1403، حدود 6 هزار نفر برآورد شده است که امید می رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه اشتغال های شکل گرفته راستی آزمایی شده و به طور کامل رصد شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است که انتظار داریم در جزء 3 تبصره 18 هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

خلیقی ادامه داد: بیش از یک هزار و 500 واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره برداری در استان داریم که سال گذشته هم تعدادی از آنها درخو


برچسب ها: صنعت، معدن و تجارت - اشتغال - کردستان - تجارت - مدیرکل - معدن - تحقق
آخرین اخبار سرویس:

6083 شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد

6083 شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد