مطالب مرتبط:
مقاومت فلسطین با پیروزی در طوفان الاقصی معادلات جدیدی را رقم زد
روز 181 طوفان الاقصی| آمارهای تکان دهنده از جنگ غزه
قدس شریف و مسجد الاقصی قلب تپنده جهان اسلام است
خروش ملت فلسطین در طوفان الاقصی هیمنه ی پوشالی اسراییل را زیر و رو کرد
روز قدس طوفان الاقصی ثانی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 12:152024-04-05سياسي

طوفان الاقصی تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داد


نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: شکل گیری جریان های حمایتی از غزه در سراسر دنیا از جمله نتایج مقاومت تاریخی مردم است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: شکل گیری جریان های حمایتی از غزه در سراسر دنیا از جمله نتایج مقاومت تاریخی مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طوفان الاقصی را می توان نقطه عطف مسئله فلسطین دانست و تمام معادلات منطقه و جهان پس از انجام این عملیات گسترده تغییر کرد و می توان گفت توازن قوا در منطقه را تغییر داد به همین دلیل است که خشم صهیون یست ها را به همراه داشته است.

وی، با اشاره به جنایات جنگی و نسل کشی رژیم منحوس صهیونیستی، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش بود با انجام جنایت جنگی و جنگ رسانه ای بتواند روی روحیه مردم فلسطین تاثیر بگذارد اما مردم مظلوم غزه با توکل بر خداوند، اراده ای قوی از خود نشان دادند و دشمن را رسیدن به اهداف خود باز داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان اینکه غزه با کمترین تجهیزات و پشتیبانی، یکی از مجهزترین ارتش های جهان را زمین گیر کرده است، بیان کرد: موفقیت هایی که مردم غزه در اتفاقات اخیر کسب کرده اند و مقاومت در برابر حملات و تحریم ها، حیرت تمام جهانیان را د


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در هرمزگان - امام جمعه بندرعباس - نماینده ولی فقیه - هرمزگان - صهیونیستی - امام جمعه - بندرعباس
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داد

طوفان الاقصی تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داد