مطالب مرتبط:
دیدار رییس فدراسیون والیبال با سفیر کوبا
آمریکا: ایران نباید اقدام اسراییل را بهانه ای برای حمله به پایگاه های آمریکایی استفاده کند
تیم والیبال ایران با یک یار اضافه در زمین!
معاون وزیر امور خارجه ایران با رییس مجلس پاکستان دیدار کرد + فیلم
سرمربی تیم ملی والیبال احتمالا با تاخیر در ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 23:152024-04-04ورزشي

والیبال ایران به دنبال دیدار دوستانه با کوبا و استفاده از مربیان زن کوبایی


رییس فدراسیون والیبال ایران میزبان سفیر کوبا بود و دو طرف در این دیدار بر افزایش همکاری های والیبالی دو کشور تاکید کردند.

- رییس فدراسیون والیبال ایران میزبان سفیر کوبا بود و دو طرف در این دیدار بر افزایش همکاری های والیبالی دو کشور تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال عصر امروز (پنج شنبه، 16 فروردین) میزبان سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری های والیبالی تاکید کردند.

در این نشست که تقی زاده مدیر کل روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان، وحید مرادی نایب رییس فدراسیون، فریبا محمدیان نایب رییس بانوان، محسن ترابی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین کنسول سفارت کوبا حضور داشتند، تقوی ابتدا درباره وضعیت والیبال ایران در بعد ملی و بین المللی توضیحاتی ارائه کرد و آلبـرتو گونزالس کاسالـس سفیر کوبا در تهران نیز در این دیدار ضمن تمجید از پیشرفت والیبال ایران در سال های اخیر خواستار افزایش همکاری ها در زمینه رشد و توسعه والیبال شد.

رییس فدراسیون والیبال ایران نیز مسیر پیشرفت این رشته ورزشی ایران را در سال های اخیر تشریح کرد و افزایش همکاری ها در زمینه والیبال استقبال کرد و مقرر شد دو فدراسیون والیبال ایران و کوبا در آینده با امضای تفاهمنامه همکاری های والیبالی خود را به صورت رسمی افزایش ده


برچسب ها: رییس فدراسیون والیبال - والیبال - والیبال ایران - رییس فدراسیون - فدراسیون والیبال - فدراسیون والیبال ایران - فدراسیون
آخرین اخبار سرویس:

والیبال ایران به دنبال دیدار دوستانه با کوبا و استفاده از مربیان زن کوبایی

والیبال ایران به دنبال دیدار دوستانه با کوبا و استفاده از مربیان زن کوبایی