مطالب مرتبط:
قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار ایلام از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام از مردم برای حضور کم نظیر در راهپیمایی روز جهانی قدس
نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 22:452024-04-05سياسي

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس


حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

- ایسنا/خوزستان حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است: بار دیگر مردم ولایتمدار و افتخار آفرین استان خوزستان هم نوا با یکدیگر به صحنه آمدند و با حضور حماسی و گسترده خود ضمن لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عرصه ای زیبا و باشکوه از اتحاد، بصیرت و دشمن شناسی در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار استان، آفریدند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان عزیز نشان از بالندگی و بصیرت مردمانی است که تصمیم گرفته اند استقلال خود را با وجود همه هجمه ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی حفظ کنند.

حوادثی که طی 6 ماه گذشته به ویژه برای مردم غزه که آماج حملات بی رحمانه رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی قرار گرفته اند، در طول تاریخ بی سابقه است.


برچسب ها: راهپیمایی روز قدس - استاندار خوزستان - نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - استان - حجت الاسلام والمسلمین - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس