مطالب مرتبط:
همتی: دولت شمش طلا را با  دلار 63٫500  تومانی به مردم میفروشد اما ادعا میکند دلار 63 تومانی عدد سازی است
واکنش همتی به ادعای رییسی: وقتی شمش طلا را با دلار 63،500 تومان به مردم می فروشید، چگونه قیمت دلار در بازار را عدد سازی غیر رسمی می خوانید؟
واکنش رییسی به دلار 65 هزار تومانی: از عددسازی ها در بازار نگران نباشید
خبر مهم از قیمت خودروهای وارداتی / این خودروها با دلار 28500 تومانی وارد می شود
قیمت دلار، طلا و سکه امروز 22 فروردین 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 21:102024-04-10اقتصادي

همتی: دولت شمش طلا را با دلار 63،500 تومانی می فروشد


دولت شمش طلا را با دلار 63،500 تومانی به مردم می فروشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عبدالناصر همتی، رییس سابق بانک مرکزی در واکنش به ادعای امروز رییسی در کانال تلگرامی خود نوشت: جناب آقای رییسی، آنچه که در بازار ارز و سکه و سایر دارایی ها می گذرد، برخلاف نظر شما، فعالین اقتصادی را خیلی هم نگران کرده است و شکی در تأثیر مستقیم منفی آن بر زندگی و معیشت مردم نیست.

  وقتی خود دولت شمش طلا را با قیمت دلار 63،500 تومان به فعالین اقتصادی و مردم می فروشد، چگونه آن را عددسازی غیر رسمی می خوانید؟   اینکه می فرمایید 69 میلیارد دلار را با نرخ 28،500 و زیر 40،000 تومان تأمین کرده اید، نه تنها حُسن نیست، بلکه نتیجه اش توزیع صدها هزار میلیارد تومان رانت است، بدون کوچکترین تأثیری در نرخ بازار! گفتنی است، رییسی امروز در سخنرانی خود در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به بهبود قابل توجه شاخص های اقتصادی در مقایسه با دهه 90، انسجام و همگرایی را لازمه توفیقات بیشتر دانست و ابراز امیدواری کرد تحولات فعلی بین المللی زمینه ساز برقراری نظم عادلانه جهانی شود.

رییسی با بیان این که فعالان اقتصادی از عددسازی ها در بازار نگران نباشند تاکید کرد: قطعاً شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد و امسال همراه با گشایش های اقتصادی خواهد بود.


برچسب ها: فعالین اقتصادی - تومان - شمش طلا - رییس سابق بانک مرکزی - رهبر انقلاب اسلامی - رییس - دلار
آخرین اخبار سرویس:

همتی: دولت شمش طلا را با دلار 63،500 تومانی می فروشد

همتی: دولت شمش طلا را با دلار 63،500 تومانی می فروشد