مطالب مرتبط:
41 هزار تن گوشت مرغ در سیستان وبلوچستان تولید شد
تولید 41 هزار تن گوشت مرغ در سیستان وبلوچستان
بیش از 3000 سهمیه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان اختصاص می یابد
وزش باد مهمان روز طبیعت در سیستان و بلوچستان
انهدام 2 باند بزرگ با بیش از 5 تن مواد ممنوعه در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 11:152024-04-02اقتصادي

تولید 41 هزار تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: طی سال گذشته، 24 میلیون و یک هزار و 584 قطعه جوجه ریزی درواحدهای مرغداری استان انجام شده و با این میزان جوجه ریزی حدود 41 هزار تن گوشت مرغ تولید و به بازار عرضه شده است .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: طی سال گذشته، 24 میلیون و یک هزار و 584 قطعه جوجه ریزی درواحدهای مرغداری استان انجام شده و با این میزان جوجه ریزی حدود 41 هزار تن گوشت مرغ تولید و به بازار عرضه شده است .

سید محمد رضا سیدحسینی در گفت وگو با ایسنا- افزود: روند افزایش میزان جوجه ریزی در واحدهای مرغداری همچنان با همت تولیدکنندگان ادامه خواهد داشت.

سیدحسینی گفت: دراستای تحقق شعار سال، به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ،ا سرمایه گذاری بیش از3000 میلیارد تومانی بخش خصوصی، 327 واحد 20 هزار قطعه ای مرغ گوشتی و 15 واحد مرغ تخم گذار 20 هزار قطعه ای در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: از برنامه های محوری سازمان جهاد کشاورزی در سال جاری، تسریع در به بهره برداری رسیدن واحدهای جدید الاحداث و فعال سازی واحدهای راکد مرغداری است تا بزودی شاهد خودکفایی استان در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ باشیم.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - واحدهای مرغداری - استان سیستان و بلوچستان - جوجه ریزی - سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

تولید 41 هزار تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان

تولید 41 هزار تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان