مطالب مرتبط:
روز قدس امسال به معنای واقعی جهانی است / سردار سلامی؛ سخنران اصلی مراسم
روز قدس امسال به معنای واقعی جهانی است / سردار سلامی؛ سخنران مراسم
جزییات مراسم راهپیمایی روز قدس در مشهد اعلام شد
تشییع شهید زاهدی و یارانش در روز قدس/سلامی سخنران تهران
مراسم تشییع شهدای راه قدس در حرم حضرت رقیه (س) برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 13:302024-04-03سياسي

سعید جلیلی سخنران مراسم روز قدس در مشهد خواهد بود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برنامه های روز جهانی قدس در مشهد، گفت: سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی سخنران این مراسم خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برنامه های روز جهانی قدس در مشهد، گفت: سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی سخنران این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه امسال حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت مضاعفی برخوردار است، اظهار کرد: این راهپیمایی یک سلاح نرم برای مقابله با جنایات 75 ساله رژیم صهیونیستی است.

از 6 ماه پیش تا کنون یک فاجعه تمام عیار ضدانسانی در غزه در حال رقم خوردن است و قریب به 33 هزار فلسطینی به وحشیانه ترین اشکال ممکن به دست رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

وی افزود: به دلیل وضعیت فوق بحرانی این روزهای غزه و همچنین حمله اخیر اسراییل به کنسولگری کشورمان در سوریه، امسال حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نسبت به سنوات گذشته اهمیت بسیار بالاتری دارد.

حضور پرشور مردم و فریاد بلند آنان در اعلام خشم و انزجار نسبت به اسراییل، باعث می شود قطعنامه پایانی این راهپیمایی از پشتوانه مستحکم مردمی


برچسب ها: شورای عالی امنیت ملی - روز جهانی قدس - رییس شورای هماهنگی - خراسان رضوی - رهبر معظم انقلاب - تبلیغات اسلامی - شورای هماهنگی
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی سخنران مراسم روز قدس در مشهد خواهد بود

سعید جلیلی سخنران مراسم روز قدس در مشهد خواهد بود