مطالب مرتبط:
روایت مدیرمسئول روزنامه اعتماد از بازجویی های فرسایشی قاضی مرتضوی و نقش موثر محسنی اژه ای
شهروندان برای پرداخت فطریه به افراد ناشناس اعتماد نکنند
افزایش اعتماد عمومی به نظام آموزشی با برگزاری سالم آزمون ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 09:052024-04-10بين الملل

اعتماد کنید


یران به مدد راهبردهای دقیق و عاقلانه امنیتی و نظامی خود در نقطه ای است که دشمن را به سرگشتگی، ضعف و زبونی دچار کرده و باید به استراتژیست ها و فرماندهان نظامی کشور اعتماد کرد که آنان تسلط همه جانبه ای برای تادیب دشمن و به پیش بردن راهبردهای امنیتی دارند.

- یران به مدد راهبردهای دقیق و عاقلانه امنیتی و نظامی خود در نقطه ای است که دشمن را به سرگشتگی، ضعف و زبونی دچار کرده و باید به استراتژیست ها و فرماندهان نظامی کشور اعتماد کرد که آنان تسلط همه جانبه ای برای تادیب دشمن و به پیش بردن راهبردهای امنیتی دارند.

پاسخ به اسراییل قطعی است و دشمن غدار، روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری الف در یادداشتی به قلم یوسف مشفق با عنوان اعتماد کنید و مطمئن باشید نوشت: پس از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و اعلام رسمی ایران برای پاسخ به جنایت رخ داده، خط خبری عجیبی پیرامون این موضوع شکل گرفت که نقطه کانونی آن چشم پوشی ایران از پاسخ به اسراییل بود.

در طی این مدت برخی رسانه ها و تحلیل گران این گونه تعبیر کردند که پاسخ مستقیم ایران به رژیم صهیونیستی موجب آغاز جنگ خواهد شد و اقتصاد ایران در برهه کنونی امکان به دوش کشیدن هزینه های این رویارویی را نخواهد داشت و به همین دلیل گزینه پاسخ به اسراییل من


برچسب ها: فرماندهان نظامی - امنیتی - اعتماد - نظامی - دشمن - استراتژیست - فرماندهان
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد کنید

اعتماد کنید