مطالب مرتبط:
کاهش 6 درصدی سفرهای جاده ای در تعطیلات عید فطر
کاهش 6 درصدی سفرهای جاده ای در تعطیلات عید فطر
بازدید 500 هزار نفر از جاذبه های طبس در تعطیلات عید فطر
حمایت قاطع فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
حدود 160 میلیارد ریال زکات در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 12:452024-04-14اقتصادي

ثبت بیش از 872 هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعطیلات عید فطر این استان 872 هزار و 842 تردد در جاده های استان ثبت شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعطیلات عید فطر این استان 872 هزار و 842 تردد در جاده های استان ثبت شده است.

مهرجو فرخی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در ایام تعطیلات عید فطر 135 هزار و 780 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

وی اظهارکرد: در این مدت تعداد 131 هزار و 335 دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پنج درصدی داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد میزان تردد کل در سطح جاده های این استان در تعطیلات عید فطر را 872 هزار و 842 تردد عنوان و خاطرنشان کرد: طی این ایام متوسط تردد روزانه در سطح جاده های استان 222 هزار و 10 تردد، و متوسط تردد ساعتی در سطح جاده های استان 243 مورد تردد بوده است.

فرخی تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید فطر به ترتیب محورهای یاسوج به پاتاوه با 15 هزار و 50 تردد روزانه، یاسوج به بابامیدان با 14 هزار و 33 تردد روز


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - تعطیلات عید فطر - استان کهگیلویه - حمل و نقل - کهگیلویه - استان
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 872 هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر

ثبت بیش از 872 هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر