مطالب مرتبط:
پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت فرزندان و اعضای خانواده اسماعیل هنیه
پیام تسلیت جنبش انصارالله یمن به «اسماعیل هنیه»
پیام تسلیت جنبش انصارالله یمن به «اسماعیل هنیه»
پیام تسلیت رییس جمهور به اسماعیل هنیه
پیام تسلیت رییسی به اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 09:052024-04-11سياسي

پیام تسلیت قالیباف به اسماعیل هنیه


رییس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سه تن از فرزندان رییس دفتر حماس در پیام تسلیتی گفت: رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک ثابت کرد که کوچک ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین الملل ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابیناک به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف در پی شهادت سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه رییس دفتر حماس در پیام تسلیتی گفت: خبر شهادت سه تن از فرزندان رشید جناب عالی و تعدادی از اعضای خانواده ایشان در پی ترور هدفمند رژیم جنایتکار صهیونیستی به اردوگاه الشاطی، موجب تأسف و تألم عمیق اینجانب گردید.

رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: این جنایت؛ بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را بر جهانیان نمایان ساخت.

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را آشکار ساخت و ثابت کرد که کوچک ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین الملل ندارد.

قالیباف در این پیام خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند


برچسب ها: رییس مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - اسماعیل هنیه - شورای اسلامی - فرزندان
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت قالیباف به اسماعیل هنیه

پیام تسلیت قالیباف به اسماعیل هنیه