مطالب مرتبط:
اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری های منطقه است
اردوغان: اسراییل مسئول تنش ها در منطقه است
یک درگیری منطقه ای به نفع هیچ کس نیست
درگیری های متقابل ایران و اسراییل در راستای منافع منطقه ای نیست
وزیر خارجه اردن: نباید بگذاریم نتانیاهو برنامه جنگی خود را به منطقه تحمیل کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 20:302024-04-16بين الملل

اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری های منطقه است


اردوغان در یک نشست خبری در آنکارا با بیان اینکه «اسراییل سعی دارد در منطقه درگیری ایجاد کند» گفت حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق تازه ترین نمونه از اقدامات این رژیم در این راستا بود که صبر ایران را لبریز کرد.

- اردوغان در یک نشست خبری در آنکارا با بیان اینکه اسراییل سعی دارد در منطقه درگیری ایجاد کند گفت حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق تازه ترین نمونه از اقدامات این رژیم در این راستا بود که صبر ایران را لبریز کرد.

رییس جمهور ترکیه با انتقاد از سیاست دوگانه غرب در قبال حملات متاقابل ایران و رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو را تنها مسئول درگیری های منطقه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز (سه شنبه) گفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تنها مسئول تشدید تنش های اخیر در غرب آسیا است.

اردوغان در یک نشست خبری در آنکارا با بیان اینکه اسراییل سعی دارد در منطقه درگیری ایجاد کند گفت حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق تازه ترین نمونه از اقدامات این رژیم در این راستا بود که صبر ایران را لبریز کرد.

رییس جمهور ترکیه در ادامه گفت تا وقتی ظلم و نسل کشی در غزه ادامه داشته باشد، ممکن است درگیری های منطقه ای تازه ای به وقوع بپیوندد.


برچسب ها: اردوغان - بنیامین نتانیاهو - رییس جمهور ترکیه - درگیری های منطقه - کنسولگری ایران - رژیم صهیونیستی - نشست خبری
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری های منطقه است

اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری های منطقه است