مطالب مرتبط:
صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای برخی استان ها
فوری؛ صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای برخی استان ها
صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای برخی استان ها
صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای برخی استان ها
صدور هشدار زرد هواشناسی به این استان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 10:552024-03-30اجتماعي

صدور هشدار هواشناسی برای مناطق ساحلی


سازمان هواشناسی کشور نسبت افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع امواج دریا در سواحل شمالی و جنوبی کشور طی هفته جاری هشدار داد.

- سازمان هواشناسی کشور نسبت افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع امواج دریا در سواحل شمالی و جنوبی کشور طی هفته جاری هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زرد رنگ از افزایش افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا خبر طب هفته جاری خبر داد.

افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه ای بیش از 26 نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج دریا بین 1 تا 1/5 متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل طی روزهای شنبه و یکشنبه 11 و 12 فروردین ماه در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های مازندران و گلستان، در دریای خزر پیش بینی می شود.

بر اثر این مخاطرات، خطر غرق شدن شناگرها، آسیب به تورهای صیادی، آسیب به شناورهای سبک و اختلال در فعالیت های ساحلی و فراساحل وجود دارد.

سازمان هواشناسی به منظور جلوگیری از کاهش آسیب های احتمالی منع فعالیت های شیلاتی و تفریحی، منع تردد شناورهای سبک، منع ورود و خروج کشتی ها به بنادر و منع فعالیت های پشتیبانی صنایع فراساحل را توصیه می کند.

همچنین افزایش بیشینه سرعت وزش باد تا 26 نات(باد جنوب غربی) و افزایش بیشینه ارتفاع امواج بین 1/5 تا 2 متر با تاکید بر مناطق ساحلی و جزایر طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 1


برچسب ها: سازمان هواشناسی - سازمان هواشناسی کشور - افزایش - هواشناسی - مناطق ساحلی - ساحل - ارتفاع
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار هواشناسی برای مناطق ساحلی

صدور هشدار هواشناسی برای مناطق ساحلی